וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר פרלמנט ירדני הזמין את ח"כ חזן לקרב; חזן: "אגיע"

2.8.2017 / 0:35

חבר הכנסת מהליכוד הודיע בטוויטר שלו כי הוא נענה להזמנתו של יחיא א-סעוד ל"קרב היאבקות". חזן הודיע כי ייפגש עמו בגשר אלנבי וכי יציע לו "לקחת בחזרה את ערביי השטחים המגדירים עצמם פלסטינים לביתם בירדן"

ח"כ אורן חזן מגיע לבית הדין הצבאי בקרייה לגזר דין של אלאור אזריה. ראובן קסטרו
הודיע שיגיע לשיחה בגובה העיניים. ח"כ חזן, בתחילת השבוע/ראובן קסטרו

ח"כ אורן חזן (הליכוד) הודיע אמש (שלישי) כי הוא נענה להזמנתו של חבר פרלמנט בירדן שקרא לו ל"קרב היאבקות" על גשר אלנבי. זאת, לאחר שהאשים כי ישראל ניסתה לשנות את הסטטוס קוו-בהר הבית בתקופה האחרונה בתירוץ של שמירה על הביטחון במקום.

לאחר התקרית בשגרירות הישראלית בעמאן, שבו נפצע המאבטח הישראלי זיו מויאל ונהרגו שני אזרחים ירדנים, העלה ח"כ חזן ציוץ בטוויטר שבו כתב: "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות"

דבריו של חזן פורסמו בתקשורת הירדנית, ועוררו את זעמו של יחיא א-סעוד, שהזמין את חזן לסגור חשבון על גשר אלנבי. "הוא אדם בזוי", אמר בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, "אלה דברים בזויים לחלוטין. אם הוא גבר שיבוא לפגוש אותי בגשר".

עוד בוואלה! NEWS:
הבית הלבן על הצהרת טראמפ השקרית: "פעל כמו כל אבא"
כפי שפורסם בוואלה! NEWS: מגעים להסכם עד מדינה עם ארי הרו
שרה נתניהו תיחקר פעם נוספת בלהב 433 במסגרת פרשת המעונות

מתוך חשבון הטוויטר של ח"כ חזן:

חזן כתב אמש בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה".

בשיחה עם וואלה! NEWS הוסיף ח"כ חזן כי הוא "התרגל ל'יתושים' פוליטיים, פרקליטותיים ופקידותיים שמנסים לעקוץ אותי ולקבל פרסומים על הגב שלי". לדבריו, "היתוש הירדני הוא תופעה חדשה עבורי, אך לצד זאת, אני נענה להזמנה של חבר הפרלמנט הירדני ומתכוון להגיע מחר בבוקר לגשר אלנבי לשיחה דיפלומטית בגובה העיניים".

עוד אמר חזן כי "מבחינתי דווקא בעת הזו שיחסי ראש הממשלה בנימין נתניהו ומלך ירדן עבדאללה עלו על שרטון, זו ההזדמנות עבורי לקדם את היחסים בין שתי המדינות". חזן טען כי הוא מתכוון להציע לאל-סעוד "הצעה שלא יוכל לסרב לה", ואמר כי היא כוללת בין היתר את בקשתו ממנו "לקחת בחזרה את ערביי השטחים המגדירים עצמם פלסטינים לביתם בירדן".

ביחס להזמנה "ללכת מכות", אמר חזן כי הוא "מניח שיש פה חוסר הבנה". לדבריו, "רבים לא מכירים את ההתבטאויות שלהם ואני דווקא שגדלתי באריאל, מכיר את הערבים, את השיח ואת התרבות שלהם, ובטוח שאחד כמוני יוכל להעיר את עיניו ולקדם את היחסים לכיוון חיובי. לאחר השיחה איתי אני בטוח שהוא ישוב לדרך הישר".


(עדכון ראשון: 23:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully