וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקס הטוב בעולם: אלו המדינות שחוות הכי הרבה אורגזמות

6.8.2017 / 11:39

סקר בדק ומצא אזרחי איזו מדינה חווים הכי הרבה אורגזמות ולאיזו עוצמה ווליום הן מגיעות. הברזילאים, באופן לא מפתיע, הם הקולניים ביותר. האם ישראל נכנסה לרשימה?

סצינת האורגזמה מהסרט כשהארי פגש את סאלי/When Harry met Sally

סקר של מותג צעצועי המין LELO בדק ומצא לאזרחי איזו מדינה יש את הסקס הטוב ביותר בעולם - או ליתר דיוק - אילו מדינות חוות יותר אורגזמות ובאיזו עוצמה? 2,200 גולשים מ-21 מדינות שונות (לצערנו לא היו משתתפים מישראל) השתתפו בסקר שפורסם בשני שעבר לרגל יום האורגזמה הבינלאומי שצויין אז. בלי למתוח אתכם יותר מדי, נגלה לכם שלמקום הראשון הגיעה... נורבגיה - בה 35 אחוזים מהמשיבים טענו שהם חווים אורגזמה לפחות פעם ביום. לעומתפ רק 11 אחוזים מהבריטים מגיעים לאורגזמה לפחות פעם ביום. זה אולי לא נתון מרשים, אבל הוא למעשה גובר על הרבה מדינות שאזרחיהן מגיעים לאורגזמה בממוצע רק פעמיים או שלוש בשבוע.

במלחמת המינים, 91 אחוזים מהגברים טענו שהם בדרך כלל מגיעים לאורגזמה בקיום יחסי מין בעוד רק 64 אחוזים מהנשים טענו זאת. יש גם חדשות רעות לגרמנים: 2.45 אחוזים מהם טוענים שמעולם לא קיבלו אורגזמה. זה אולי לא נתון גבוה, אך הוא הגבוה ביותר מ-21 המדינות שהשתתפו. במדינות הנחשבות לרומנטיות, כמו צ'ילה, ספרד ואיטליה, אנשים זוכים להגיע לאורגזמות החזקות ביותר. בין 10-13 אחוזים מהמשיבים דירגו את רמת האורגזמה שלהם באחוזון הגבוה ביותר.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מחקר מצא את הגיל שבו נשים חוות את האורגזמה הכי טובה שלהן

לכתבה המלאה

בברזיל רק 30 אחוזים מהמשיבים טענו שהם מגיעים לאורגזמה פעם בשבוע, אולם כשזה כבר קורה - כל העולם שומע. הברזילאים הם הקולניים ביותר במיטה. 65% טוענים שהם צועקים בזמן האורגזמה - לעומת נורבגיה עם 39.9 אחוזים בלבד. לא מפתיע. הפורטוגלים הם השקטים ביותר, עם 42 אחוזים שטוענים שהם בדרך כלל גומרים בשקט. מ- LELO נמסר: "נראה שהתוצאות של הסקר משליכות את כל הסטריאוטיפים מחלון חדר השינה שלנו".

ולסיכום:

א. 35 אחוזים מהנורבגים חווים לפחות אורגזמה אחת ביום.

ב. 11 אחוזים מהבריטים חווים לפחות אורגזמה אחת ביום.

ג. 34.7 אחוזים מהאוסטרלים טוענים שהם בדרך כלל שקטים מאוד.

ד. 1.15 אחוזים מהקנדים מעולם לא חוו אורגזמה.

ה. 65 אחוזים מהברזילאים טוענים שהם רועשים בזמן האורגזמה.

ו. 91 אחוזים מהגברים מגיעים לאורגזמה בזמן יחסי מין לעומת 64 אחוזים בלבד מהנשים.

ז. 28 אחוזים מהאמריקאים דירגו את עוצמת האורגזמה שלהם ב-7 מתוך 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully