וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר מחשמל באקדח טייזר עצור יהודי שיצא מהר הבית

1.8.2017 / 13:03

הצעיר נעצר בעיר העתיקה לאחר שנחשד במעורבות בקטטה בתום ביקור במתחם לרגל ט' באב. בצילום האירוע נראה הצעיר שרוע על הקרקע בעוד השוטר מחשמל אותו. "זכויות יהודים מופרות ברגל גסה"

עריכה: יוסי אלטר

צעיר יהודי שנעצר היום (שלישי) בעיר העתיקה בירושלים בחשד למעורבות בקטטה חושמל בידי שוטר באמצעות אקדח טייזר. בתיעוד האירוע נראה השוטר מחשמל את הצעיר, שעל פי החשד היה מעורב בקטטה עם שלושה יהודים נוספים ומוסלמי, בעוד זה שרוע על הקרקע לאחר מאבק עם השוטרים.

האירוע התרחש לאחר ביקורם של הארבעה במתחם הר הבית, וברקע הגעת יותר מאלף מבקרים יהודים למקום במסגרת ט' באב. עוד נמסר מהמשטרה כי שישה מבקרים יהודים נוספים עוכבו הבוקר בעקבות הפרת כללי הביקור במתחם.

עוד בוואלה! NEWS
סערת האמוניה: "חיפה כימיקלים" הודיעה לעובדים על סגירת המפעל
רגע לפני הכרעת הדין: אלאור אזריה קיבל תעודת מילואים
שלוש שנים לחטיפת גולדין: "הדר הופקר, איבדנו אמון בנתניהו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד המעצר והחשמול באמצעות טייזר, העיר העתיקה בירושלים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד מנחם שטאובר מארגון "חוננו", המסייע לעצורים, מסר: "בתשעה באב, היום שבו ישראל אבלים על החורבן, זכויות יהודים מופרות ברגל גסה ברחובות ירושלים. שוטר מחשמל עצור שהיה שכוב על הרצפה ללא סיבה. אנו דורשים להדיח את השוטר מיידית, ובכוונתנו לפעול נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

לדבריו, "שוב המשטרה מפעילה אלימות קשה נגד מי שרק רצו להתפלל בהר הבית, בביתם. כי זה אולי 'הר הבית', אבל בבית הזה יהודים הם לא דיירים מוגנים, אלא הומלסים. לשמחתנו, בתי המשפט מכירים היטב את הנטייה המשטרתית לאלימות קשה, ואנו מקווים שגם הפעם ישוחררו מרשיי לאלתר על ידי בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully