וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ שוב מסתבך והמעבר של ניימאר לפ.ס.ז': המהדורה המרכזית בוואלה! NEWS

גורמים בחקירת פרשת הצוללות: בעקבות עדות גנור צפויים מעצרים של בכירי מערכת הביטחון, ההסתבכות החדשה של טראמפ בפרשת בנו והרוסים וההדחה של מנהל התקשורת החדש

עריכה ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מעצרים נוספים בעקבות פרשת הצוללות: אבי אשכנזי, כתב המשטרה של וואלה! NEWS, מדווח כי גורמים בחקירה אמרו שעדות גנור תביא לגל מעצרים של בכירים במערכת הביטחון. בינתיים עו"ד דוד שמרון נחת אמש בארץ וטרם זומן לחקירה נוספת.

הדרמות בבית הלבן: מהדיווח על כך שהנשיא טראמפ עומד מאחורי ההודעה השקרית בנוגע לפגישת בנו, טראמפ ג'וניור, עם הנציגה הרוסית ועד להדחה השביעית במספר בממשל שלו, הפעם של אנתוני סקראמוצ'י, מנהל התקשורת החדש. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS בוושינגטון על כך שהנשיא מנהל את הבית הלבן כמו עוד פרק בתוכנית הריאליטי הישנה שלו "המתמחה", ויפתח דיין, מומחה לפוליטיקה אמריקנית משיב על השאלה האם הדיווח האחרון יסבך את הנשיא משפטית?

תשעה באב בעיר העתיקה: אלפי מתפללים יהודים הגיע לעיר להר הבית ולכותל המערבי לתפילות צום תשעה באב. שישה בני אדם עוכבו לחקירה לאחר שהפרו את הוראות הביקור מהר הבית. כתב וצלם וואלה! NEWS מדווח מהכותל.

עולם הכדורגל מחכה בנשימה עצורה לעסקה הגדולה בכל הזמנים: מעברו של נימאר הברזילאי מברצלונה לפריז סאן ז'רמן. סאל אמרגי, שליח אל מונדו בישראל, מנתח.

התפוח הגדול בחינם: סנטרל פארק, ההיי ליין, סיורים וקונצרטים עירוניים - דניאל זירי, כתבת וואלה! NEWS בניו יורק עם כל ההצעות לבילוי במנהטן מבלי להוציא דולר מהכיס.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully