וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה עוכבה ב-11 שעות - עובד תועד מכה נוסע באגרוף לפנים

אחד מנוסעי "איזיג'ט" משדה התעופה בניס ללונדון פנה לעובד מקומי, ככל הנראה בדרישה לקבל מידע על הטיסה המתעכבת. מסיבה שטרם התבררה, העובד השיב לנוסע, שאחז בזרועותיו בתינוק - באגרוף. החברה "פועלת במהירות לטיפול במקרה"

מטוס איזיג'ט איזי ג'ט. Keystone, Martial Trezzini, AP
"מתנצלים על העיכוב". מטוס של חברת "איזיג'ט"/AP, Keystone, Martial Trezzini

חברת התעופה "איזיג'ט" עומדת במרכזה של סערה, לאחר שעובד חברת הלואו-קוסט בשדה התעופה בניס שבדרום צרפת תועד מכה נוסע באגרוף לפנים – בעת שזה אוחז בידיו בתינוק. הנוסע היה אמור שלשום (שבת) לעלות לטיסה 2122 מניס לשדה התעופה לוטון בלונדון, והטיסה נדחתה ב-11 שעות.

בשלב מסוים, הנוסע פנה לעובד, שמועסק על ידי חברה מקומית שמספקת שירותי קרקע ל"איזיג'ט", וככל הנראה פרץ ויכוח בין השניים. על פי חלק מהעדויות הנוסע החל להתנהג באלימות כלפי העובד, ובשל מסוים העובד השיב באגרוף. נוסעת נוספת, ארבלה ארקרייט, תיעדה את המקרה והפיצה אותו ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר מאה ימים: שוחררה פעילה סעודית שנעצרה כי עברה לגור לבד
היחסים עם צ'ארלס ורומן סודי: סערה סביב קלטות גנוזות של דיאנה
10 הרוגים בבחירות בוונצואלה; הנשיא קורא להסיר חסינות ממחוקקים

עובד תוקף נוסע "איזיג'ט" בשדה התעופה בניס, 29 ביולי 2017. טוויטר, צילום מסך
"אני פשוט לא יכולה להאמין שאנשים מתנהגים ככה". תיעוד האגרוף/צילום מסך, טוויטר

בריאיון לרשת CNN סיפרה ארקרייט: "זה היה נורא. אני פשוט לא יכולה להאמין שאנשים מתנהגים ככה". לדבריה, בעלה החזיק את הנוסע עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום. הוא נלקח יחד עם תינוקו, אולם הושב בזמן לפני ההמראה, עם סימן כחול ממכת האגרוף על פניו. בכיר בשדה התעופה בניס הבהיר כי העובד הושעה מתפקידו.

מחברת התעופה נמסר בהודעה רשמית כי "'איזיג'ט' מצטערת לראות את התמונה שהופצה, ומבהירה כי האדם שתועד בה אינו חבר צוות החברה". עוד נמסר כי "אנו פועלים במהירות לטיפול במקרה, יחד עם רשויות שדה התעופה בניס, ועם החברה שבה מועסק העובד המעורב". החברה גם התנצלה בפני הנוסעים על העיכוב הארוך במיוחד בהמראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully