וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרצו לחברת אבטחה: "הודלף מידע מסווג מבנק הפועלים וצה"ל"

דוחות מודיעיניים, פרטים אישיים, חוזים ומידע נוסף שהושג ממחשבו של עדי פרץ, אחד מבכירי חברת "Mandiant", שבין לקוחותיה נמנים גורמים במערכת הביטחון ובלשכת ראש הממשלה. לדברי ההאקרים, "היה כיף" לחדור לענקית האבטחה בסייבר

מתקפת סייבר של האקרים, אילוסטרציה. רויטרס
"נקטנו צעדים מיידים על מנת להתמודד עם המצב ולהגביל את חשיפתנו"/רויטרס

האקרים פרצו למחשבי חברת האבטחה בסייבר "Mandiant" והדליפו היום (שני) מסמכים מסווגים, דוחות מודיעיניים, פרטים אישיים, חוזים ומידע נוסף הנוגע לאחד מבכירי החברה, עדי פרץ, וללקוחות הישראלים והאירים שעמם עבד, בהם לשכת ראש הממשלה בירושלים, גורמים במערכת הביטחון בישראל, ובנק הפועלים. החברה היא זרוע של חברת האבטחה "FireEye", שאישרה לפי שעה רק כי אותרה פריצה לחשבונו של פרץ ברשת החברתית העסקית LinkedIn.

ההאקרים שפרסמו את המידע כתבו כי "היה כיף" לחדור לחברת ענק שכזו, ואיימו במתקפות נוספות. על פי ההערכות, הם שמרו על גישה למחשבו של פרץ במשך כשנה. כמו כן, הם הפיצו היום תמונות בוטות בחשבון ה-LinkedIn שלו. הם מסרו כי השיגו גישה גם לנתוני GPS של פרץ, לרשומות אנשי הקשר שלו, לחשבוניות שהנפיק ולמידע נוסף שמקושר אליו.

חברת "Mandiant" עוסקת בעיקר בפשיעה דיגיטלית, ונרכשה על ידי ענקית האבטחה "FireEye" בשנת 2014, עבור כמיליארד דולרים. מאז שפורסם דבר הפריצה מניית החברה צנחה באופן ניכר. "נקטנו צעדים מיידים על מנת להתמודד עם המצב ולהגביל את חשיפתנו", נמסר מהחברה. "החקירה נמשכת, אולם לפי שעה לא מצאנו ראיות לחדירה למערכות החברה".

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: האקרים פרצו לאתרים ממשלתיים ושתלו מסרי תמיכה בדאעש
המיילים חשפו: הקשר הקרוב בין אבו דאבי ללוביסטים פרו-ישראלים
פוטין על מתקפות הסייבר בארה"ב: "ההאקרים יכלו להגיע מכל מקום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully