וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת "מהיר ועצבני": כנופייה שדדה אייפונים ממשאית נוסעת בכביש המהיר

1.8.2017 / 16:39

כנופיית שודדים מיומנת ביצעה שוד נועז שנראה כאילו נלקח מסרט פעולה הוליוודי. בתיעוד של השוד נראה אחד השודדים מטפס על מכסה המנוע של הרכב שלו וגונב ציוד בשווי מאות אלפי דולרים ממשאית נוסעת בכביש מהיר

צילום מסך

מעניין מה יגידו וין דיזל וגל גדות כשישמעו על שוד המשאית המסוכן שבוצע בחודש שעבר במדריד ונראה כאילו נלקח ישירות מסצינה של סרטי "מהיר ועצבני". כנופיה חמושה במסורים חשמליים פרצה למשאית נוסעת על כביש מהיר במדריד בפשיטה נועזת ומסוכנת שתועדה במצלמות. הכנופיה, שכוללת עשרה שודדים ממוצא רומני, השתמשה ברתמות, כפפות ומסורים חשמליים כדי לטפס מגג רכב ה-4 על 4 שלה למכסה המנוע ומשם, כשהרכב במרחק כמה סנטימטרים בודדים מהמשאית, לשדוד את תכולתה - אייפונים בשווי של 590 אלף דולרים.

שוד רכב בנסיעה. צילום מסך
כנופיה שודדת משאית בזמן נסיעה על כביש מהיר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ניסה לגנוב רכב - וגילה בתוכו זוג מקיים יחסי מין

לכתבה המלאה

בסרטון ניתן לראות את הרכב מגביר מהירות ונצמד למשאית מאחור כך שנהג המשאית לא יוכל להבחין בו ממראות הצד שלו. אחד השודדים נראה מטפס מהגג הנפתח של הרכב, עולה על מכסה המנוע ומתחיל לבצע את זממו על דלתות המשאית כשהן מפרידות בינו לבין כמות גדולה של אייפונים בעלות של מאות אלפי דולרים.

הכנופיה הייתה מעורבת בשתי פשיטות, האחת בפברואר והשנייה ב-22 ביולי, בהן נגנבו מאות מכשירי אייפון. רק בפשיטה הראשונה הצליחה הכנופיה לשים את ידה על יותר מ-400 סמארטפונים בשווי של 260 אלף דולר. אחרי הפשיטה השנייה תכננו השודדים לחזור לרומניה אך נמצאו ונעצרו ע"י המשטרה בוילה בבסריל דה לה סיירה, שליד מדריד. המשטרה מצאה גם את הכלים בהם השתמשו השודדים בפשיטות שלהם, כולל מכשירי קשר, רתמות, כפפות, מתלים ומסורים חשמליים בעלות של כ-3,200 דולרים.

"מהיר ועצבני" מהווה השראה:

דובר המשטרה אישר את הדברים: "עצרנו כנופיה שמתמחה בשוד משאיות בשיטה הנקראת 'גלישה'. עשרה אנשים נעצרו. החקירה החלה בסוף פברואר כשמשאית דומה נשדדה בזמן נסיעה. המשאית מעבירה טלפונים ניידים במסלול קבוע והנהג לא עצר בשום שלב. הוא הבין שהמטען שלו נגנב רק כשהגיע ליעדו ותכנן לפרוק את הסחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully