וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפטל על דחיית הערעור והמאבטח שעזב את ביתו: המהדורת המרכזית בוואלה! NEWS

יעקב אילון

31.7.2017 / 14:00

צילום: בני בן סימון, יותם רונן, שלומי גבאי, מאצ'י הוף, ערן גילווארג, רויטרס

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

אחרי ששמו ותמונתו נחשפו בעיתונים בירדן, המאבטח זיו מויאל, שירה למוות בשני אזרחים ירדנים לאחר שהותקף בשגרירות ישראל בירדן חש סכנה לחייו. יניר יגנה כתב וואלה! NEWS בדרום דווח מבית המשפחה. ירון בלום, לשעבר בכיר בשב"כ על המשך דרכו של המאבטח.

משה אשכנזי בן ה-24 נרצח במסיבת טבע בחודש יוני האחרון. אלי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS בצפון דווח על הגשת כתב אישום בפרשה.

ביום שאחרי דחיית ערעורו של אלאור עזריה יתראיינו עו"ד יורם שפטל, סניגורו של אזריה שיסביר האם יש בכוונתם לערער לעליון והפרופסור אסא כשר, מנסח הקוד האתי של צה"ל, על האפשרות להקלה בעונש והאם ב-2017 צה"ל יכול לעמוד בקוד האתי של עצמו או שמא איבד הצבא שליטה על מה שקורה במערכת.

מערכת יחסים מתוחה בין מוסקבה לוושינגטון, אחרי הסנקציות שהטיל הקונגרס האמריקני, פוטין לא נשאר חייב והורה אתמול על גירוש של 755 דיפלונטים אמריקנים המוצבים במוסקבה. עמרי נחמיאס, שליח וואלה! NEWS לוושינגטון על הסכסוך ועל פגישת הנשיא טראמפ עם שגריר ארה"ב בישראל פרידמן.

חייל צה"ל ואלוף ישראל לנוער באגרוף אופק קלוגמן נפצע אנושות בתאונת אופנוע לפני כשבוע. ביום רביעי האחרון הוא נפטר, הוריו הסכימו לתרום את איבריו שהצילו חמישה חולים. אביו גנדי סיפר על המעשה האציל.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully