וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטטה הקטלנית במסיבת הטבע בצפון: סירב לשלם חוב - ונדקר למוות

31.7.2017 / 11:07

כתב אישום הוגש נגד טירן זזן, בן 21 מקריית אתא בגין הריגת משה אשכנזי, בן 24 ממגדל העמק, במהלך קטטה במסיבת טבע ביער אליקים לפני יותר מחודש. אשכנזי הכה בבקבוק זכוכית את הנאשם והוא בתגובה דקר אותו בבטנו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) כתב אישום נגד טירן זזן, בן 21 מקריית אתא בגין הריגת משה אשכנזי, בן 24 ממגדל העמק, במסיבת טבע ביער אליקים לפני יותר מחודש. הרקע לדקירה הקטלנית היה סכסוך כספי בין זזן לאשכנזי.

עם כניסתו לאולם בית המשפט המחוזי אמר זזן לוואלה! NEWS כי פעל מתוך הגנה עצמית. זזן מואשם גם בעבירות חבלה, פציעה, איומים והחזקת סכין שלא כדין. במקביל הגישה הפרקליטות גם כתב אישום ובקשת מעצר נגד נער בן 17 מבית שאן, המעורב באירוע בגין ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין

מכתב האישום עולה כי בין הנאשם ומשה (קיקו) אשכנזי הכירו קודם לאירוע במסיבות טבע שהיו נוהגים לפקוד. כמה שבועות לפני הקטטה נתגלע סכסוך בין השניים על רקע חוב כספי. הנאשם טען כי אשכנזי חייב לו כספים. בהמשך לסכסוך איים הנאשם על אשכנזי בהזדמנויות שונות לפגוע בו.

לקריאה נוספת:
בן 22 נהרג ואחר נפצע בינוני-קשה בקטטה שפרצה במסיבת טבע בצפון
משה אשכנזי נרצח במסיבת טבע בצפון: "איך לקחו לי את הלב?"
פוענח רצח הצעיר במסיבת הטבע: נדקר למוות בקטטה על רקע כספי

הארכת מעצר בתיק הדקירה במסיבת הטבע באליקים, מחוזי חיפה. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
זזן. הנאשם בהריגה/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג
הארכת מעצר בתיק הדקירה במסיבת הטבע באליקים, מחוזי חיפה. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
"הגנה עצמית". זזן/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג

ביום 24 ביוני התקיימה החל משעות הבוקר מסיבת טבע ביער אליקים. במהלך המסיבה דרש הנאשם מאשכנזי את תשלום החוב, ומשהשיב לו כי לא ייתן לו אותו, איים עליו הנאשם כי לא יעזוב את המקום מבלי לקבל את הכסף. בהמשך התרחקו הנאשם וחברו הקטין מאשכנזי, והחלו לשוחח ביניהם.

מיד לאחר מכן הגיע אשכנזי בריצה למקום שבו עמדו כשהוא אוחז בבקבוק זכוכית בידו, והכה את הנאשם בראשו באמצעות בקבוק הזכוכית. הנאשם, אשכנזי והקטין החלו להתקוטט ביניהם, ובשלב זה שלף הנאשם את הסכין ודקר בעוצמה את אשכנזי דקירה אחת, בעומק של 10-12 ס"מ, בבטנו. אשכנזי קרס על האדמה.

הנאשם, שנפצע באורח בינוני עד קשה, ואשכנזי שהיה במצב אנוש פונו בכלי רכב על ידי באי המסיבה לכביש סמוך לתחנת הדלק סונול בצומת אליקים. במהלך הפינוי ברכב מת אשכנזי מאיבוד דם ופגיעה בכלי דם ראשיים. הנאשם פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה ונעצר בליל האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אשכנזי המנוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully