וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 77 נהרגה מפגיעת רכב במעבר חצייה בקריית טבעון

30.7.2017 / 10:30

צוות מד"א שהוזעק ליישוב מצא את האישה ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותה בזירת התאונה, לאחר שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה. המשטרה איתרה את הנהגת הפוגעת ופתחה בחקירת נסיבות התאונה

הולכת רגל שנפגעה מרכב ברחוב השקדים בקרית טבעון. מד"א
האישה נפגעה בזמן שחצתה כביש במעבר חצייה. קריית טבעון, הבוקר/מד"א

הולכת רגל בת 77 נהרגה הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים ברחוב השקדים בקריית טבעון. האישה נפגעה מכלי רכב בזמן שחצתה את הכביש במעבר חצייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה. הנהגת הפוגעת אותרה, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

"ראינו את האישה שוכבת סמוך לכביש, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר", סיפר פרמדיק מד"א חסן חטיב, שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ. "ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך בזמן קצר נאצלנו לקבוע את מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
מפציצים אמריקניים טסו מעל קוריאה; טראמפ: "סין לא עושה כלום"
גורם במשטרה: "התנועה האסלאמית הסיתה צעירים לעימותים ביפו"; 8 נעצרו
הירייה שהסעירה מדינה שלמה: היום ההכרעה בערעור אזריה

לפני שלושה ימים נהרג פעוט כבן שנתיים בתאונת דרכים במג'ד אל-כרום שבאזור כרמיאל. הפעוט נפגע מכלי רכב ביישוב ונפצע באורח אנוש. הוא הובא על ידי בני משפחתו לצומת מג'ד אל-כרום, בכביש 85, שם חברו לניידת של מד"א. חובשים ופרמדיקים העניקו לפעוט טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל שבנהריה כשהוא מונשם.

הפעוט שסבל מחבלות בראש ובחזה הוכנס לחדר ההלם במרכז הרפואי, והרופאים ביצעו בו פעולות החייאה. לאחר זמן קצר נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. נסיבות התאונה טרם התבררו והמשטרה פתחה בחקירת המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully