וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאלף הפגינו מול בית היועמ"ש: "היחיד שיכול לפרק את השחיתות"

29.7.2017 / 21:23

בפעם ה-36 התייצבו המפגינים בסמוך לביתו של אביחי מנדלבליט בפתח תקווה. להפגנה הצטרפו דפני ליף ויגאל סרנה, שקרא ליועמ"ש: "עשה את העבודה שהחוק הטיל עליך, אתה לא עו"ד הפרטי של הזוג נתניהו"

צילום: ניב אהרונסון

(בווידאו: ההפגנה בסמוך לבית היועמ"ש, בשבוע שעבר)

כאלף בני אדם הגיעו הערב (שבת) לקניון גנים בפתח תקווה, הממוקם מאות מטרים מביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, להפגנה השבועית במחאה על השחיתות השלטונית ועל הסחבת בחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. זוהי הפעם ה-36 שבה מפגינים מתאספים בקרבת ביתו של היועמ"ש להפגנת מחאה. המפגינים קראו: "מנדלבליט תניח את המפתחות ותתפטר" והוסיפו כי "רק אחרי שמנדלבליט יתפטר נעזוב את הכיכר בפתח תקווה". במקביל, עשרות פעילי מרצ הפגינו מול ביתו של ראש הקואליציה, חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) בראשון לציון.

מני נפתלי, עובד לשעבר במעון ראש הממשלה בירושלים ואחד ממארגני ההפגנה בפתח תקווה, אמר הערב כי "המחאה ממשיכה כרגיל, אני לא הולך לפוליטיקה, רוצה שתמשיכו להגיע ולהביא חברים, שנעבור את הכיכר (כיכר גורן). מגיעים לפה אנשים שזועקים על השחיתות השלטונית. שום עסקן לא יגיע לפה. מילה שלי".

הפגנה נגד אביחי מנדלבליט בפ"ת 29 ביולי 2017. דף "המחזקים", מערכת וואלה! NEWS
ההפגנה בפתח תקווה/מערכת וואלה! NEWS, דף "המחזקים"

להפגנה בפתח תקווה הצטרפה גם דפני ליף, אחת מסמלי המאבק על יוקר המחייה. "אני רוצה לבקש סליחה שרק עכשיו אני מגיעה להתייצב לצדכם. מבטיחה שלא אעזוב, גם הדור שלי צריך להיות פה ולהתייצב", אמרה. "עם ישראל מאז ומתמיד הוזהר ממלוכה, מצטערת שזה קורה בתקופתו של נתניהו, השחיתות והעסקנות המכוערות היו כאן תמיד. הן מפרקות את החברה הישראלית מבפנים".

ליף הוסיפה כי "אתם מקשיבים עכשיו לבן אדם שראה במו עיניו איך מחסלים מאבק אזרחי שלב אחר שלב. אני פה כי אני אוהבת את המדינה הזאת. החברה הישראלית מחלקת לשניים, למי שעומד בתור או למי שחותך אותו. אני פראיירית גאה. אסור לנו להפסיק. הון-שלטון-עולם תחתון. כולנו פראיירים גאים". מאוחר יותר כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "זהו. חזרה רוח הקרב. מעכשיו מוצאי שבת תפוסים עד להודעה חדשה".

דפני ליף בהפגנה מול ביתו של היועמ"ש מנדלבליט בפתח תקווה. בני וגנר, מערכת וואלה! NEWS
דפני ליף בהפגנה בפתח תקווה/מערכת וואלה! NEWS, בני וגנר

יגאל סרנה, שהושעה לאחרונה מ"ידיעות אחרונות" לאחר שהפסיד בבית המשפט לבני הזוג נתניהו וחויב לפצות אותם ביותר ממאה אלף שקלים, אמר בהפגנה בפתח תקווה כי "אני סיימתי את עבודתי ב'ידיעות', מני סיים את עבודתו בבית ראש הממשלה, וזוג המטורללים ממשיכים בשלהם. מנדלבליט הוא היחיד שיכול לפרק את מנגנון השחיתות".

הוא הוסיף: "מנדלבליט, אתה שולט בכל, הכול עובר בשולחן שלך, הכול תלוי בך, אם המדינה תשרוד או תפשוט את הרגל. אביחי עשה את העבודה שהחוק הטיל עליך. אתה לא עורך הדין הפרטי של זוג המטורללים המתבצר בבית בבלפור עם בלוני הגז. אל תפחד אביחי, תעשה את העבודה, צא לדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully