וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות ביפו לאחר ירי בצעיר וטראמפ מפטר במפתיע | כותרות השבת

צעיר מיפו נורה על ידי שוטרים, ובתגובה מפגינים הבעירו צמיגים בעיר ויידו אבנים, טראמפ הדיח בטוויטר את ראש הסגל בבית הלבן, וקוריאה הצפונית שיגרה טיל בין-יבשתי שנחת בשטח יפן. חדשות סוף השבוע

צילום: ניב אהרונסון

בכיר פלסטיני: אם הר הבית יישאר פתוח - נחדש את התיאום הביטחוני

התיאום הביטחוני בין ישראל לפלסטינים יחודש בהדרגה, לאחר שהופסק במהלך המשבר האחרון סביב הר הבית – כך מסר היום (שבת) גורם פלסטיני בכיר לוואלה! NEWS. הגורם הבהיר כי המפגשים הביטחוניים ושיתוף הפעולה בין נציגי הצדדים יחודשו, כל עוד הר הבית יישאר פתוח לתפילת מוסלמים ללא הגבלות.

צעיר נורה למוות על ידי שוטרים ביפו לאחר מרדף

בבית החולים וולפסון בחולון נקבע הבוקר מותו של תושב יפו בשנות ה-20 לחייו שפונה הלילה כשהוא פצוע קשה מירי שוטרים. צעיר נוסף בן גילו פונה במצב בינוני, מזירת התקרית ברחוב מגן אברהם בעיר. השניים טופלו בידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ופונו מזירת הירי לבית החולים וולפסון שבחולון, שם נקבע מותו של אחד מהם. לדברי המשטרה הרקע לתקרית הוא פלילי. המחלקה לחקירות שוטרים בודקת את התקרית כדי לוודא שירי השוטרים היה מוצדק.

בזירת האירוע נמצאו כלי נשק שבהם ככל הנראה השתמשו שני הצעירים. במשטרה אומרים כי האירוע החל ונמשך כאירוע פלילי בצורה מובהקת, וכי השניים מוכרים להם מהתחום הפלילי. על פי החשד השניים הגיעו לקצבייה ברחוב יפת כשהם רוכבים על קטנוע וביצעו ירי לעברה בעת שהייתה סגורה. שוטרים שהיו בסמוך הבחינו במתרחש, יצרו מגע עם היורים וניסו ולעצור אותם. אז התפתח מרדף שבמהלכו, לטענת השוטרים, כיוונו השניים נשק לעברם, ובתגובה ירו השוטרים לעבר השניים.

טראמפ הדיח את ראש הסגל בבית הלבן שנחשד בהדלפות

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע אמש על הדחת ראש הסגל בבית הלבן, ריינס פריבוס, ומינוי השר לביטחון המולדת ג'ון קלי לתפקיד. טראמפ הודיע על המהלך בחשבון הטוויטר שלו והודה לפריבוס על שירותו. "אני רוצה להודות לריינס פריבוס על שירותו ומסירותו לארצו. השגנו הרבה ביחד ואני גאה בו", כתב הנשיא.

טראמפ שיבח בציוץ נוסף את קלי וכינה אותו "מנהיג אמריקני דגול". לדבריו, "ג'ון עשה עבודה מדהימה במשרד לביטחון המולדת. הוא היה כוכב אמיתי בממשל שלי". מהבית הלבן נמסר כי קלי יושבע לתפקיד בישיבת הקבינט שתיערך ביום שני.

בריאיון לרשת CNN טען פריבוס כי הוא זה שביקש להתפטר. "אני תומך בנשיא, אני תומך באג'נדה שלו. תמיד אשאר חלק ממחנה טראמפ. זה נגמר והגיע הזמן לעבור הלאה", אמר והוסיף כי יישאר בבית הלבן בשבועות הקרובים לצורך חפיפה עם מחליפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בפעם השנייה: קוריאה הצפונית שיגרה טיל בליסטי בין-יבשתי

קוריאה הצפונית שיגרה אתמול טיל בליסטי בין-יבשתי ממחוז יאנגיאנג שבצפון המדינה. ראש ממשלת יפן שינזו אבה אישר כי בוצע שיגור וכי ייתכן שהטיל נחת באזור הכלכלי הימי המיוחד של יפן. כמו כן, הוא הודיע על כינוס המועצה לביטחון לאומי של יפן, והוסיף כי "כל צעד נחוץ יינקט כדי לשמור על ביטחון אזרחי המדינה". "יפן, קוריאה הדרומית, ארצות הברית, סין ורוסיה חייבות לעשות יותר כדי לעצור את תכנית הטילים של קוריאה הצפונית", אמר אבה. "השיגור הזה הוא איום חמור ואמיתי על ארצנו".

המשבר בהר הבית: עבדאללה מלך ירדן והנשיא טראמפ שוחחו לראשונה

המלך עבדאללה שוחח אתמול עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ההתפתחויות האחרונות במשבר הר הבית ומסגד אל-אקצא. לפי סוכנות הידיעות הירדנית "פטרה", המלך הודה לנשיא האמריקני על תמיכתו וכן על החלק שמילא ממשלו בפתרון המשבר. מדובר בשיחה הראשונה שמקיים הנשיא עם מנהיג באזור בנושא.

במהלך השיחה הדגיש המלך עבדאללה את חשיבותו של שיתוף הפעולה כדי להימנע מהישנות של משברים ולשמור על הסטטוס קוו במסגד אל-אקצא ובהר הבית. את המגעים מאחורי הקלעים לפתרון המשבר ניהלו שליחי טראמפ ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט שהיה באזור.

שריפה השתוללה באזור צומת ירקון שליד פתח תקווה; מטיילים פונו

שריפת קוצים פרצה היום באזור צומת ירקון שבפתח תקווה. בעקבות השריפה פונה כפר הבפטיסטים הסמוך ממטייליו והאזור נסגר. ארבעה מטוסי כיבוי של המשטרה הוזעקו למקום וכעבור כמה שעות הושגה שליטה על האש. לא היו נפגעים.

בזמן השריפה באזור צומת ירקון, נתיב אחד מתוך שלושה בכביש 40 נסגר לתנועה לכיוון צפון. שוטרים הגיעו למקום וכיוונו את התנועה, והמשטרה המליצה על נסיעה בדרכים חלופיות.

ערן זהבי קבע היום שיא שערים חדש לעונה אחת

ערן זהבי קבע היום שיא שערים חדש לעונה אחת של ליגיונר ישראלי בחו"ל. קפטן נבחרת ישראל הוביל את גוואנגז'ו R&F לניצחון גדול 2:4 בדרבי על גוואנגז'ו אברגרנדה, וכמו במשחק הראשון בגביע מול האלופה, שוב כבש צמד שהעלה את מאזנו בליגה ל-20 שערים. לזהבי יש שמונה יותר מהבא אחריו בטבלת המבקיעים בסין, ואחד יותר מהכמות שהייתה לשיאן הישראלי הקודם מונס דאבור בגראסהפורס בעונת 2015/16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully