וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע המתיחות בהר הבית, בליכוד תקפו: "בנט מסכן את ביטחון ישראל"

28.7.2017 / 13:25

גורם במפלגה אמר כי "אנשים שיושבים בקבינט ומובלים מטובתם האישית ומהכותרת שידליפו" פוגעים בביטחון המדינה. אמש תקפו בבית היהודי את נתניהו ואמרו כי "יש להפסיק להתקפל ולתת פרסים לטרור"

צילום: לע"מ

(נתניהו בביקור ניחומים אצל משפחת סלומון באלעד, אתמול)

העימות בין הליכוד לבית היהודי על רקע המתיחות בהר הבית מחריף. גורם בליכוד תקף היום (שישי) בחריפות את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ואמר כי "אם יש דבר שמסוכן לביטחון ישראל זה אנשים שיושבים בקבינט הביטחוני והמצפן שמוביל אותם איננו טובתם של אזרחי ישראל, אלא טובתם האישית והכותרת שידליפו משם". זאת, בהמשך לביקורת של בנט על ההחלטה להסיר את שערי הבידוק המגנטיים, המגנומטרים, מהר הבית והביקורת בבית היהודי על ההודעות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההחלטה.

שרי הבית היהודי, בנט ואיילת שקד הצביעו נגד ההחלטה להסיר את המגנומטרים, ואתמול אמר בנט בריאיון לגלי צה"ל כי ישראל "יצאה מוחלשת מהמשבר והביטחון נפגע". אמש, על רקע שורה של הנחיות והחלטות של ראש הממשלה שנועדו לקרוץ לבוחרי הימין – כמו הקריאה להשית עונש מוות על המחבל מחלמיש, הבית היהודי פרסם הודעה נוספת שתקפה את ראש הממשלה: "כל ההצהרות של הימים האחרונים אינן מועילות. את הנזק שבהתקפלות והפגיעה החמורה בביטחון יש לתקן במלחמה נחרצת בטרור ולא במילים. יש להפסיק להתקפל ולתת פרסים לטרור".

בליכוד הגיבו היום במתקפה חריפה נגד יו"ר הבית היהודי. "בנט שתמך תחילה בהורדת המגנומטרים ולאחר ההחלטה אף הצהיר בפומפוזיות שהוא מגבה את ראש הממשלה, לא עמד יותר מדקה וחצי בלחץ התקשורת ודעת הקהל", אמר גורם בליכוד. "ביטחון ישראל הוא לא עניין לפופוליזם וסיבובים פוליטיים", הוסיף הגורם. "הוא עקרון מקודש ומי שהופך אותו באופן ילדותי וחסר אחריות לפלטפורמה לציוצים בטוויטר מסכן את ביטחון ישראל יותר מכל דבר אחר. ראש הממשלה נתניהו ימשיך להוביל את ביטחון ישראל בנחישות ובאחריות כאשר הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו הוא אזרחי ישראל וביטחונם, בדיוק כפי שעשה בכל שנות כהונתו".

FW: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בניחום אבלים אצל משפחת סלומון באלעד. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בניחום אבלים בבית משפחת סלומון באלעד, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום
בנט: "אנחנו נמצאים במשבר מול יהודי ארה"ב; הם מרגישים שקיבלו סטירת לחי ממשלת ישראל". שלומי גבאי
הצביע נגד ההחלטה להסיר את שערי הבידוק. בנט/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully