וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד ראש עיריית כפר סבא בגין שחיתות

27.7.2017 / 17:12

לפי החשד, יהודה בן חמו קיבל מאנשי עסקים תרומות של מאות אלפי שקלים שנועדו לרכישת מזון לתושבי העיר, והעביר אותם למקורביו ולצרכיו האישיים. בנוסף, ראש העיר קידם לכאורה את ענייניו של מקורבו בוועדת תכנון ובנייה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: פשיטה על עיריית כפר סבא, בפברואר)

המשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, החשוד בשחיתות. זאת, בתום חקירה שערכה היחידה הארצית של המשטרה, להב 433. במסגרת הפרשה נחקרו חשודים רבים במעורבות בה, חלקם באזהרה, לרבות ראש העירייה.

בן חמו נעצר בפברואר האחרון יחד עם שורת גורמים בכירים בעירייה במהלך פשיטה של המשטרה. על פי החשד, בן חמו פיתח מסלול אישי לקבלת תרומות בשווי מאות אלפי שקלים, אותם קיבל מאנשי עסקים, תוך ניצול מעמדו והצגת מצג שווא לפיו התרומות מיועדות לרכישת מוצרי מזון לרווחתם של תושבי העיר. את התרומות שקיבל העביר ראש העירייה בין היתר למקורביו ולשימושו האישי.

כמו כן, חשוד ראש העירייה כי פעל בניגוד עניינים, ועסק לקידום ענייניו של אחד ממקורביו במסגרת תפקידו כראש עיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה. מהמשטרה נמסר כי היא סבורה שהתגבשה תשתית ראייתית לכאורה נגד ראש העירייה, לביסוס החשד למעורבות בעבירות מתחום טוהר המידות, גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

עוד בוואלה! NEWS:
מכות, צרחות ומשיכות שיער: תיעוד המטפלת החשודה בהתעללות בבת 89
אחרי פתיחת השער האחרון: אלפי מתפללים מוסלמים נכנסו לאל-אקצא
המפכ"ל בירושלים: אחריות הביטחון בהר הבית הייתה ונשארה של המשטרה

ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו בהארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, 13 בפברואר 2017. הארץ, דודו בכר
בן חמו בבית המשפט, בחודש פברואר/דודו בכר, הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully