וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט תוקף את הממשלה: "ישראל מוחלשת מהמשבר הזה, הביטחון נפגע"

27.7.2017 / 11:06

יו"ר הבית היהודי, שגיבה אתמול את ראש הממשלה בסוגיית הר הבית, אמר כי "במקום לחזק את הריבונות שלנו בירושלים הועבר מסר שאפשר לערער עליה". הוא גם גינה את החלטת בג"ץ על השבת גופות המחבלים לנוכח הלוויות ההמוניות באום אל-פחם: "אם צריך חקיקה, נעשה גם את זה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, תקף הבוקר (חמישי) את מדיניות הממשלה בנושא הר הבית. "ישראל יוצאת לצערי מוחלשת מהמשבר הזה, במקום לחזק את הריבונות שלנו בירושלים הועבר מסר שאפשר לערער על הריבונות", אמר היום בריאיון לתכנית "דקלסגל" בגלי צה"ל. "זו שגיאה לנוכח גילויי האלימות, הביטחון נפגע כמו בבריחה מלבנון", הוסיף. הלילה הוסרו כל אמצעי האבטחה מהר הבית והמופתי של ירושלים הודיע כי המתפללים ישובו להתפלל באתר הקדוש.

בנט, שאמר אתמול בכנסת כי הוא "מגבה את ראש הממשלה בעניין הר הבית", הבהיר היום את עמדתו: "אני הובלתי בקבינט את ההתנגדות להסרת הגלאים, אבל ברגע שעמדתי וראיתי שהעמדה שלי לא התקבלה נהגתי באחריות והענקתי גיבוי לממשלה ואמשיך לעשות זאת".

לקריאה נוספת:
דגלי פלסטין ורעולי פנים: אלפים בהלוויית המחבלים מהר הבית
בנט לח"כים הערבים: "שותפים לעלילת דם אנטישמית על הר הבית"
גורם במשטרה: "המצב שב לקדמותו"; המופתי: "חוזרים להתפלל בהר הבית"

שר החינוך נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה 25 ביוני 2017. מארק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
בנט/מערכת וואלה! NEWS, מארק ישראל סלם

עם זאת, הבוקר הוסיף בנט למתוח ביקורת על מדיניות הממשלה. "ההחלטה (על הצבת המגנומטרים) נעשתה בשיחת ועידה של ראש הממשלה עם גורמי ביטחון ואני לא חושב שהוא שגה כי הוא היה חייב לתת מענה ביטחוני להר הבית. אני חושב שההחלטה להסיר ולקפל את המצלמות היא שגיאה". לדבריו, "יכול להיות שאתה מרוויח קצת שקט אבל כל פעם שישראל קצת מתקפלת אתה חוטף אינתיפאדה. אתה כאילו מרוויח בטווח הקצר אבל בטווח הארוך אתה פוגע בהרתעה".

שר החינוך דיבר בריאיון גם על הלוויות שלושת המחבלים שנערכו הלילה באום אל-פחם. אלפים השתתפו במסע הלווייתם, כשהם מניפים דגלי פלסטין וקוראים קריאות לשחרור מסגד אל-אקצא. "הם זיהו את ההתקפלות שלנו ועכשיו אלפים יוצאים לאום אל-פחם. כשאנחנו עומדים חזק, הם מורידים את הראש. כשאנחנו נסוגים, הם מרימים את הראש". הוא הוסיף בהקשר קביעת בג"ץ להשבת הגופות כי "אם צריך חקיקה כדי לגבור על בג"ץ בעניין הזה נעשה גם את זה".

הוא המשיך לתקוף את חברי הכנסת הערבים. "כשאתה רואה אלפי ערבים שהם אזרחי ישראל צועקים נפדה את פלסטין צריך לחשוב. בתוך כנסת ישראל יושבים כמה ח"כים שליבו והיו שותפים לעלילת הדם הזאת הרי הר הבית פתוח כבר מיום ראשון שעבר, כל האירוע הזה מחייב חשבון נפש", אמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלפי תושבי אום אל-פחם במסע הלוויית שלושת המחבלים מהפיגוע בהר הבית, 27 ביולי 2017. שלומי גבאי, שלומי גבאי
מסע ההלוויות הלילה באום אל-פחם/שלומי גבאי, שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully