וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבצן חשוד בתקיפת קשישה שסירבה לתרום לו: "השליך אותה על הכביש"

26.7.2017 / 22:30

הקשישה, כבת 90, הלכה ברחוב סירקין בהרצליה ושם, לדבריה, נתבקשה לתת נדבה והותקפה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותה בהכרה לבית החולים מאיר. עוברי אורח השתלטו על מקבץ הנדבות ושברו את אפו והוא נעצר על ידי המשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקשישה שהותקפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשישה בת 90 הותקפה הערב (רביעי), ככל הנראה לאחר שסירבה לתרום כסף למקבץ נדבות בהרצליה. היא הובהלה על ידי צוותי מד"א לבית החולים מאיר שבכפר סבא כשהיא סובלת מחבלות בפניה ובגבה ובהכרה מלאה.

לפי עדי ראייה, הקשישה הלכה ברחוב סירקין בעיר כשמקבץ הנדבות ניגש אליה. לאחר שסירבה, לדבריה, הוא התנפל עליה, הרים אותה בחוזקה וזרק אותה אל עבר הכביש. עוברי אורח שהיו במקום וראו את המתרחש, מיהרו להשתלט על התוקף ושברו את אפו.

בעוד צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לקשישה ופינו אותה לבית החולים, כוחות משטרה הוזעקו למקום. התוקף נעצר על ידי המשטרה, לאחר שלפי הנוכחים, ניסה להתנגד למעצר.

סאייב טאיבי, חובש בכיר במד"א שהיה במקום, סיפר: "קיבלנו קריאה על מקרה של אלימות בהרצליה. כשהגענו למקום, ראינו את התוקף אזוק כשהוא מדמם מאפו, ופצועה בשנות ה- 90 לחייה. לדבריה הותקפה ללא כל סיבה, והושלכה בכוח אל עבר הכביש. היא פונתה לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully