וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט לח"כים הערבים: "שותפים לעלילת דם אנטישמית על הר הבית"

26.7.2017 / 17:07

שר החינוך נשא דברים במליאת הכנסת, ופנה לח"כים הערבים: "אתם יודעים שהר הבית פתוח, הדם נשפך ואתם שותקים, מעדיפים לחכך ידיים ולהסתכל מהצד". לדבריו, "הגיע הזמן לעבור מבטונדות למתקפה". טיבי: "תחרות בין נתניהו לבנט מביאה לשפיכות דמים"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

שר החינוך נפתלי בנט יצא היום (רביעי) במתקפה חריפה נגד חברי הכנסת הערבים במהלך נאומו במליאת הכנסת, במסגרת הצבעה בקריאה שנייה ושלישית על הצעת חוק לפיקוח על הפעלת צהרונים. הוא קרא לחברי הכנסת "להראות מנהיגות" סביב המתיחות בהר הבית ולהרגיע את הלהבות במגזר הערבי.

"כאן, באולם הכנסת, יושבים שותפים לעלילת דם אנטישמית נגד ישראל. למה אתם שותקים? אתם יודעים יפה מאוד שהר הבית פתוח", אמר. "איפה המנהיגות שלכם? למה אתם לא אומרים את האמת לציבור? הר הבית פתוח, מדינת ישראל שומרת על הביטחון. הדם נשפך ואתם שותקים. אתם יכולים לעלות להר הבית ולצלם את זה אבל אתם מעדיפים לחכך ידיים".

שר החינוך נפתלי בנט בישיבת סיעת הבית היהודי, 16 בינואר 2016. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
שר החינוך נפתלי בנט בישיבת סיעת הבית היהודי, 16 בינואר 2016/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

בהמשך, אמר בנט כי אין מקום לאמירות לא חד-משמעיות סביב המתיחות באזור והפיגועים בפרט. "יש טובים ויש רוצחים. זה שחור ולבן. יש צודקים ויש טרוריסטים. זה מאבק האור בחושך. תבחרו צד", אמר. "זה לא סוד שהובלתי את ההתנגדות להסרת אמצעי האבטחה, בעת הזו אני מגבה את ראש הממשלה. והממשלה כולה", הוסיף אף שהתנגד להסרת המגנומטרים מהכניסות להר הבית.

"מלחמה בטרור יש לנהל בחזית אחידה, חד משמעית ונחושה. אני פונה לחבריי בימין ולחבריי בממשלה. הגיע הזמן, גם שלנו, לשנות כיוון מול הטרור ולעבור ממדיניות של מתן גזרים לפלסטינים למדיניות של גביית מחיר כבד. מבטונדות למתקפה. מגלאי טרור למלחמה בטרור. אסירי חמאס צריכים לשלם את המחיר בכלא. בלי ביקורים, בלי טלוויזיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תפילות בהר הבית 26 ביולי 2017. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
תפילות בהר הבית/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

בתגובה לדבריו, עלה ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) לדוכן המליאה ואמר: "עלה כאן השר המפריע בנט והצטרף למקהלה של שרים שמסיתים נגד חברי הכנסת הערביים. מאז שאנחנו בכנסת אנחנו יודעים שבכל פעם שיש משבר, תחרות בין בנט לנתניהו שגורמת לשפיכות דמים, יש שעיר לעזאזל. הזמין ביותר לעזאזל - הוא הח"כים הערביים". ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) הגיב לו בזעם וצעק: "לך לפלסטין". טיבי השיב: "שכל אחד יילך למדינה שבה הוא נולד".

בנט עלה בשנית לדוכן על מנת להגיב לטיבי. "שקר שחוזרים עליו הרבה פעמים לא הופך לאמת. מעולם לא אמרתי שצריך להרוג ערבים, אבל מחבלים כן. זה מה שעשיתי בשירות הצבאי ואמשיך לעשות את זה", אמר. "לפני עשרה ימים היה רצח בדם קר של אזרחים ערביי ישראל שרצחו בדם קר שני שוטרים ישראלים. זה קרה בלי מגנומטרים, בלי מצלמות. זה קרה כי רצו לרצוח ישראלים ומאז חלק מהח"כים הערביים לא מפספסים הזדמנות להבעיר את האש. אתם צריכים להחליט אם אתם רוצים להיות ישראליים נורמטיביים. אתם רוצים להצטרף למחבלים? מקומכם איתם".

וואלה! Talk עם אחמד טיבי באולפן 13 ביולי 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
ח"כ טיבי/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully