וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת הנרצח בחלמיש: "בזכות הלוחם שירה במחבל אני וילדיי כאן"

26.7.2017 / 16:09

מיכל סלומון, שניצלה מפיגוע הדקירה שבו איבדה את בעלה, גיסתה וחמה, אמרה לנשיא המדינה שהגיע לנחם אבלים כי אין טעם בטענות נגד הלוחם, שלא הרג את המחבל אלא פצע אותו קשה. "החייל היה במקום הנכון בזמן הנכון, הוא גיבור"

עריכה: שניר דבוש

מיכל סלומון, שניצלה מפיגוע הדקירה בחלמיש (נווה צוף) ביום שישי, ובו שכלה את בעלה, גיסתה וחמה, הגנה היום (רביעי)על החייל שירה במחבל ופצע אותו מפני הטענות כלפיו. "שמענו כל מיני קולות מבחוץ, ששאלו שאלות למה הוא רק נטרל ולא הרג", אמרה לנשיא המדינה ראובן ריבלין שהגיע לנחם אבלים. "החייל היה במקום הנכון בזמן הנכון. הוא פשוט עצר את מעשה הטבח הזה ובזכותו ובזכות אבא שלו אני והילדים שלי נמצאים היום. ובאמת חשוב לי להגיד את זה. אין מילים שיכולות לבטא את גודל הערכה שלי כלפי המשפחה הזו. אני חבה להם את החיים שלי. וחשוב לי שיבינו שהאדם הזה הוא גיבור". ריבלין השיב: "כל אלה ששואלים, שישאלו את עצמם קודם אם הם יכלו לעשות את מה שהוא עשה".

מיכל איבדה בפיגוע בחלמיש בליל שבת האחרון את בעלה אלעד סלומון, בן 36. היא הסתירה את חמשת ילדיהם – ילד בן עשר וחצי, ילדה בת תשע, ילד בן חמש ושני תאומים בני שנה וחצי - בקומה השנייה של בית המשפחה לאחר שנכנס מחבל נושא סכין והחל לדקור את היושבים לשולחן השבת. בפיגוע נהרגו גם אביו של אלעד, יוסף בן 70, ואחותו חיה, בת 46. המחבל, עומר עבד אל-ג'ליל, נורה בידי לוחם יחידת עוקץ, ששמע את הזעקות מן הבית, וירה באקדחו האישי דרך חלון המטבח וכך פצע את המחבל באורח קשה.

נשיא המדינה ערך היום ביקור תנחומים בשבעה על יוסי, חיה ואלעד סלומון ז"ל שנרצחו בפיגוע בישוב חלמיש בסוף השבוע האחרון 26 ביולי 2017. מארק ניימן/ לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
ריבלין וסלומון/מערכת וואלה! NEWS, מארק ניימן/ לע"מ

אל-ג'ליל יצא בשעה 20:00 מביתו ביום שישי בערב, צעד כשני קילומטרים וחצי עד להתנחלות חלמיש וטיפס על הגדר הסמוכה לבית העלמין. סייר היישוב קיבל בשעה 21:34 אינדיקציה על נגיעה בגדר. הוא נסע לנקודת המעבר, אך לאחר שראה כי אין סימן על הגדר, בקו דיווח 38, ולא זיהה דבר מחשיד, סבר כי מדובר בנגיעה של חיית בר והחליט לחזור לשגרתו.

עם זאת, אל-ג'ליל המשיך בדרכו על כביש הביטחון בהתנחלות או התחבא בחורשה הצמודה. משם הוא המשיך לרחוב התמר, מרחק של 150 מטרים, ונכנס לבית הראשון שנתקל בו – בית משפחת סלומון. ביישוב ובמערכת הביטחון מעריכים כי עברו בין 14 ל-15 דקות מהרגע שבו נגע אל-ג'ליל בגדר ועד הרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בני משפחת סלומון ,אלעד אב המשפחה נרצח בפיגוע בחלמיש יולי 2017. באדיבות המשפחה
מיכל, אלעד וחמשת ילדיהם/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully