וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בזכות בן 14: גבר נאשם במעשים מגונים בילדים ב"ימית 2000"

26.7.2017 / 14:26

בן 51 הואשם בכך שהכניס את ידו מתחת לבגד הים של קטין בבריכה בחולון ונגע באיבריו האינטימיים. המתלונן עקב אחריו לשירותים והתלונן למאבטחים, שהעבירו את הנאשם למשטרה. "לא רציתי לברוח, כדי לתפוס אותך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאבטחים העידו במסגרת החקירה. ימית 2000/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דרור ברנדלר, תושב מושב צפריה בן 51, בגין כמה מקרים של מעשים מגונים בילדים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין דליה וייסברג, המקרים המיוחסים לנאשם אירעו לפני כשבוע, בעת ששהה בבריכה בפארק המים "ימית 2000" בחולון.

בן 14 התלונן כי בעת שהיה בבריכה, ברנדלר עמד בסמוך אליו, הכניס את ידו מתחת לבגד הים שלו ונגע באיבריו האינטימיים ללא הסכמתו. כאשר הנאשם עזב את הבריכה, המתלונן עקב אחריו עד לשירותים, ושם התלונן בפני אחד מהמאבטחים בפארק. ברנדלר זוהה ועוכב על ידי צוות האבטחה, עד להגעת כוחות המשטרה למקום.

עוד בוואלה! NEWS:
נמלט מהשוטרים באוטובוס: "השודד האמריקני" מבני ברק נעצר
קשיש בן 80 טבע למוות בבריכת שחייה בהרצליה; שלושה עוכבו לחקירה
בן 33 מבת ים חשוד שתקף מינית תיירת וכלא אותה בביתו

שירותים ציבוריים. ShutterStock
"בן תשע סיפר שגבר נגע לו בישבן"/ShutterStock

במהלך חקירת הטענות, נערך עימות בין הנאשם – שהכחיש בחקירתו את המיוחס לו – למתלונן, שבמהלכו שאל ברנדלר את הקטין, "למה לא ברחת?". לכך השיב המתלונן: "לא רציתי לברוח כדי לתפוס אותך". כמו כן, מאבטח נוסף שהיה באזור סיפר לחוקרים כי לפני שברנדלר יצא מהשירותים, ניגש אליו ילד כבן תשע שסיפר כי גבר נגע לו בישבן. הוא התחיל לבכות וברח, והמאבטח לא הצליח לאתר אותו.

עם הגשת כתב האישום, עו"ד וייסברג ביקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. "אף שהוא נעדר עבר פלילי, במעשיו הוכיח כי קיים יסוד סביר לחשש שבאם ישוחרר ממעצרו, יפגע בקטינים או קטינות נוספים", נכתב בבקשה. "המשיב ביצע את העבירות לאור יום, במקום ציבורי, תוך שהוא מנצל באופן ציני את העובדה כי הקטין נמצא בבריכה, ולבוש בביגוד מינימלי". לדבריה, הנאשם "מונע מדחפים מיניים חסרי שליטה", והוא מהווה "סכנה ברורה וממשית לשלומם ולביטחונם של ציבור הקטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully