וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמלט מהשוטרים באוטובוס: "השודד האמריקני" מבני ברק נעצר

26.7.2017 / 11:40

תושב בני ברק בן 26 עורר את חשדם של בעלי צ'יינג' בחולון, שהזעיקו את כוחות המשטרה. לאחר שנתפס, טען החשוד כי הוא דובר אנגלית בלבד – אולם בין חפציו נמצאה תעודת זהות ישראלית ופריטים ששימשו, על פי החשד, ללפחות שבעה מקרי שוד

עריכה: ניב מעוז

תושב בני ברק בן 26 נעצר בשבוע שעבר ברחוב חנקין בחולון, לאחר שעורר את חשדם של בעלי סוכנות להמרת כספים (צ'יינג'), כשתצפת על המקום ונראה שהוא נושא עליו אקדח. בעלי הסוכנות הזעיקו את כוחות המשטרה למקום, אולם החשוד הצליח להימלט באוטובוס שנסע לכיוון רחוב סוקולוב בעיר.

שוטרי מחוז תל אביב רדפו אחריו, והצליחו לעצור את האוטובוס ולגשת לחשוד. בתחילה, הוא הציג את עצמו כדובר אנגלית בלבד. עם זאת, מתחקור מעמיק של השוטרים ובחיפוש בחפציו, התברר כי "השודד האמריקני" מחזיק בתעודת זהות ישראלית. כמו כן, השוטרים מצאו אצלו משקפיים, התואמים לתיאור שודד מכמה מקרים נוספים בשנים האחרונות.

עוד בוואלה! NEWS:
בן 33 מבת ים חשוד שתקף מינית תיירת וכלא אותה בביתו
ענבל אור הפקידה לבית המשפט 20 אלף שקל – ולא תשוב למאסר
חשד לרצח בחיפה: גבר בן 41 נורה למוות ברכבו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפריטים שנמצאו ברשותו של החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מעצרו על ידי יחידה מרכזית במשטרה, נערך חיפוש בביתו, שם מצאו השוטרים מסיכות פנים וידיים, בהם על פי החשד עשה שימוש בשוד בנקים בתל אביב ובאזור המרכז. כמו כן, נמצאו ברשותו אקדחים וכן כל פרטי הלבוש ששימשו אותו לכאורה, על פי התיעוד ממצלמות האבטחה, בעת ביצוע מקרי השוד.

בשלב זה של החקירה, מיוחסים לו שבעה מקרי שוד בבנקים, בחנות תכשיטים ובסוכנויות להמרת כספים. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד היום, ובמהלך היום הוא יובא לדיון נוסף בעניינו, שבמהלכו תבקש המשטרה להאריך בשנית את מעצרו של החשוד. זאת, בעוד חקירתו נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully