וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למגנומטרים בהר הבית וטקס האשכבה של אמיר פרישר גוטמן: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

25.7.2017 / 14:00

הקבינט החליט להסיר את המגנומטרים מהר הבית, משפחת המאבטח מירדן שמחה על חזרתו הביתה, משפחה, חברים ואמנים מספידים את אמיר פרישר גוטמן ו"אישה בוחרת מבשורה" מגיעה לניו יורק.

צילום:רוני כנפו, בני בן סימון, שי מכלוף, מאצ'י הוף, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

על אף החלטת הקבינט להסיר את המגנומטרים ומצלמות האבטחה מהר הבית, עדיין דריכות גבוהה באיזור.
משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS בבירה דווח מהשטח.

צוות שגרירות ישראל בעמאן שב אמש לארץ דרך מעבר אלנבי, 24 שעות לאחר התקרית בשגרירות. הבוקר נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שגרירת ישראל בירדן עינת שלאין ועם המאבטח זיו. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום דווח מבית משפחתו של המאבטח.

אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים היה ברמאללה עם הפרטים על סיום משבר הר הבית .

הערב יובא למנוחות אמיר פרישר גוטמן שטבע למוות בסוף השבוע. הבוקר הוצב ארונו בתיאטרון הבימה ואלפים חלפו על פניו. קים וייס, כתבת וואלה תרבות היתה בטקס האשכבה.

מיזוג ענק בשוק נעלי היוקרה: ג'ימי צ'ו נמכרת ב-1.2 מיליארד דולר למייקל קורס. לי תם עם הדיווח מהבורסה בתל אביב.

חברת התרופות הישראלית נוירודרם נרכשה על ידי חברה יפנית במיליארד ומאה מיליון דולר. ד"ר משה קושניר, נוירולוג ומומחה לפרקינסון וממייסדי החברה הסביר על חשיבות הפיתוח הישראלי.

לא בכל יום זה קורה: הצגה ישראלית שמגיעה לפסטיבל לינקולן סנטר היוקרתי בניו יורק. הלילה הייתה הבכורה של אישה בורחת מבשורה במנהטן. דניאל זירי, שליחת וואלה! NEWS לניו יורק היתה שם.



הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully