וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "טילרסון מתוסכל מטראמפ - ועשוי לפרוש מתפקידו"

25.7.2017 / 0:49

גורמים המעורים בנושא אמרו כי שר החוץ מאוכזב מהתנהלותו של הנשיא כלפי התובע הכללי, שאותו הוא שוקל להחליף בעקבות החלטתו לפסול את עצמו מחקירת קשרי הממשל לרוסיה. עזיבה של טילרסון תהיה טלטלה נוספת עבור הבית הלבן

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שר החוץ של ארצות הברית רקס טילרסון מתוסכל מהתנהלות ממשלו של הנשיא דונלד טראמפ ושוקל לפרוש מתפקידו - כך אמרו אתמול (שני) גורמים המעורים בנושא. לדברי הגורמים, ייתכן שהמנכ"ל לשעבר של תאגיד הנפט "אקסון מוביל" רק משחרר קיטור, אך הם חשים כי ספקותיו כלפי הנשיא גוברים.

טילרסון הסכים עם הביקורת כלפי דברי הנשיא נגד התובע הכללי ג'ף סשנז, כשאמר שהוא מתחרט שמינה אותו בעקבות החלטתו לפסול את עצמו מחקירת קשרי הממשל לרוסיה. טראמפ התייחס לתובע הכללי כמי שנמצא "תחת מצור" בדברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו, ולפי דיווחים שוקל להחליפו בראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני.

לקריאה נוספת בנושא
קושנר לקונגרס: "לא שיתפתי פעולה עם רוסיה, זה היה בזבוז זמן"
תדרוך בשיחים ובלבול בשמות: הקדנציה המביכה של דובר הבית הלבן

דונלד טראמפ ורקס טילרסון במהלך פגישה עם מנהיגי מדינות המפרץ הפרסי, ריאד, 21 במאי 2017. AP
ייפרדו בקרוב? טראמפ וטילרסון/AP

עזיבה אפשרית של טילרסון תבשר על שינוי עמוק נוסף שחווה הממשל בתקופה האחרונה. ביום שישי התפטר מתפקידו דובר הבית הלבן שון ספייסר, במחאה על מינויו של אנתוני סקרמוצ'י לתפקיד מנהל התקשורת של הממשל.

בתחילת כהונתו של טראמפ, התפטר מתפקידו היועץ לביטחון לאומי מייקל פלין, אחרי ששיקר לסגן הנשיא מייק פנס לגבי פגישותיו עם שגריר רוסיה בוושינגטון במהלך קמפיין הבחירות.

(עדכון ראשון: 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully