וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר שבעלה הובא למנוחות מיכל סלומון מתחילה להתמודד עם האבל

24.7.2017 / 20:00

אביה של סלומון שבעלה אלעד נרצח בפיגוע בחלמיש בליל שבת סיפר כי המשפחה זוכה לגילויים רבים של השתתפות בצערם. לדבריו בתו סיפרה כי כשנכנסה למיטה הריקה התחילה להבין את מצבה החדש

צלמים זמניים מורשים

"הבת שלי נכנסת לתוך האבל האישי שלה" – כך אמר דני לנדאו שבתו מיכל איבדה בפיגוע בחלמיש בליל שבת האחרון את בעלה אלעד סלומון, בן 36. מיכל הסתירה את חמשת ילדיהם – ילד בן עשר וחצי, ילדה בת תשע, ילד בן חמש ושני תאומים בני שנה וחצי - בקומה השנייה של בית המשפחה לאחר שנכנס מחבל נושא סכין והחל לדקור את היושבים לשולחן השבת. בפיגוע נהרגו גם אביו של אלעד, יוסף בן 70, ואחותו חיה, בת 46.

ביום האבל הראשון לאחר שבני המשפחה הובאו למנוחות הגיעו רבים לשבעה, שהתקיימה ביישוב אלעד. העירייה הקימה עבורם אוהל אבלים גדול שיוכל לקלוט את המנחמים הרבים וכן הציבה במקום צוות ארגוני ומאבטחים כדי להתמודד עם המספר הרב של המגיעים למקום.

לדברי לנדאו בתו מתחילה לקבל את האובדן בהדרגה. "הבוקר הוא בוקר חדש אנחנו עדיין תחת הרשמים של ההלוויה אתמול", סיפר. "אנחנו עדיין המומים ורואים המון גילויים של השתתפות בצער המשפחה. אנחנו רואים שחולקים איתנו את הכאב". הוא הוסיף כי בתו סיפרה לו מוקדם יותר כי נכנסה אתמול למיטה ריקה ואמרה "אז הבנתי יותר איפה אני נמצאת".

לקריאה נוספת:
"שמענו צעקות - ואז נהיה שקט": אלמנת הנרצח בפיגוע בחלמיש משחזרת
ההליכה מהכפר, חציית הגדר - והפריצה: שחזור מסלול המחבל בחלמיש
הסב שמשפחתו נרצחה באיתמר: הטרגדיה בחלמיש מחזירה אותנו לאסון

בני משפחת סלומון ,אלעד אב המשפחה נרצח בפיגוע בחלמיש יולי 2017. באדיבות המשפחה
הרגישה שהיא יכולה להסיר את השריון. מיכל ואלעד סלומון וילדיהם/באדיבות המשפחה

לנדאו מיאן להתייחס לטענות על מחדל באבטחת היישוב בליל שבת. "זה נושא שאני לא רוצה להיכנס אליו למרות שזה קצת בתחום שלי", אמר. "אנחנו רוצים להתכנס לאבל שלנו וניתן לאנשים אחרים לנתח את מה שהיה כרגע אנחנו לא רוצים להתעסק בזה". הוא הוסיף כי נחשף לגילויי אהדה כלפי המחבל, בכלי התקשורת. "אמא שלי הגיעה ממשפחה שנרצחה בחברון לפני הנכבה, המגנומטרים, לפני הכיבוש", אמר. "אותן צעקות 'אטבח אל יהוד', אותן הטענות כבר מאה שנה ואם לא יפסיקו את ההסתה הזו זה יימשך ויימשך, לא משנה מה אנחנו נעשה".

הוא הוסיף כי לאחר ההלוויה אספה בתו את ילדיה ואמרה להם: "אבא הלך, אנחנו נשארנו. אנחנו חזקים ונמשיך". לדבריו, "זה מסר שהיא העבירה בצורה חזקה מאוד אבל לפנות ערב כשהיא הרגישה שהיא יכולה להסיר קצת את השריון ראינו אותה בוכה".

עוד אמר לנדאו כי נכדיו "מתחילים להפנים יותר ויותר את הכאב. צריך להבין שלפחות הבן הבכור שמע את הצעקות שאביו נפגע וראה את המחבל עם הסכין, זו טראומה נוראה". עוד סיפר לנדאו כי עובדי הרווחה מטפלים בילדים כדי למזער את הטראומה הקשה. "אלו ילדים שכשאבא שלהם היה מאחר לשוב מיום העבודה היה קשה להם. עכשיו הוא לא יחזור בכלל. זה היה קשר חזק וזה כואב מאוד", הוסיף. "אנחנו נשתדל להיות כמה שיותר איתם ולתת כמה שיותר. אני חלק ממשפחה גדולה מחבקת ואוהבת מאוד".

עוד באותו נושא

"איך מנחמים חמישה ילדים?": בני משפחת סלומון הובאו למנוחות

לכתבה המלאה
הלווייתם של בני משפחת סלומון מהפיגוע בחלמיש בבית העלמין מודיעין מכבים רעות 23 ביולי 2017. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
הלווייתם של בני משפחת סלומון, אתמול בבית העלמין במודיעין/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד
גדר הישוב חלמיש 23 ביולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדר היישוב חלמיש/מערכת וואלה!, צילום מסך
החלון ממנו בוצע ירי הניטרול בחלמיש יולי 2017. תצפית TPS, תצפית TPS
חלון בית משפחת סלומון בחלמיש/תצפית TPS, תצפית TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully