וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעיו האחרונים של פרישר גוטמן: "הים נלחם בו כאילו היה שייך לו"

גולשת ששהתה בחוף בזמן שהזמר טבע, משחזרת בפייסבוק את הרגעים האחרונים, שבהם ניסה להציל את אחייניתו ואיך איבד את הכרתו מיד כשחולצה. "אני מאמינה שהוא היה שליח להחזיק אותה עד שהגענו. סיום של גיבור", כתבה בפוסט שזכה למאות לייקים

צילום: שלומי גבאי, שי מכלוף עריכת וידאו: ניר חן

חגיגת יום ההולדת, הטביעה הטרגית והצלת האחיינית: בפוסט שפורסם היום (שני) בפייסבוק, מתארת גולשת בשם ריקי בקסיס את רגעיו האחרונים של אמיר פרישר גוטמן, שמת אתמול לאחר שטבע בים בחוף נווה ים בשבת. בקסיס הייתה בחוף לחגיגות יום הולדת של חבר, באוהל הסמוך לזה של פרישר גוטמן. "שמעתי אותו מודה לכל אחד מאורחיו", סיפרה. "ביום שבת בצהריים – צעקה אחת חזקה 'מהר, מישהו טובע', קטעה את מנוחת הצהריים".

"בלי להסס חטפנו את הגלשנים, והתחלנו לחתור לכיוון הטובעים", שחזרה. "צעקו לנו שיש ילדה קטנה בעומק, בידיים של מבוגר". בקסיס סיפרה איך אחד מחבריה, דודו, חתר לכיוון פרישר גוטמן, "שרק מחזיק בילדה בת חמש, ומחכה באפיסת כוחות שייקחו אותה ממנו. ברגע שאמיר הבין שהילדה בידיים של דודו, הוא איבד הכרה. דודו אחז בשניהם, ואמיר היה מחוסר הכרה, כבד מאוד ומלא במים".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו שוחח עם המאבטח בירדן: "הבטחתי שנדאג להחזיר אותו לארץ"
ניטרל את המחבל בפתח תקווה: "לקחתי מגש פיצה – ודפקתי לו בראש"
מטיילים ישראלים בירדן: "החרימו לנו תפילין, אמרו שמי שמתפלל ייעצר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היום האחרון בים, פרישר גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אח של אמיר ובן זוגו ניסו בכוח להיכנס למים, ורק עם צעקות ממני הם הבינו שהם חייבים לחזור לחוף". בקסיס ממשיכה לתאר ואומרת כי לאחר שהילדה והאישה שהייתה איתן הועברו אל החוף, הבין הגולש דודו כי הוא "חייב להחזיק את הראש של אמיר מעל המים ולהגיע לחוף, כשסחף שטני, רע ומטורף לא נתן לו לזוז אפילו מטר, ודודו צעק לעברי 'אמבולנס!'". "הסחף נלחם כאילו החזקנו משהו ששייך לו, והוא לא משחרר".

אחרי חצי שעה הבאנו את אמיר לחוף, והתחלנו החייאה ארוכה על ידי איש יקר בשם משה", שביצע בפרישר גוטמן החייאה במשך חצי שעה, לדבריה. היא ממשיכה ומתארת "בחור מדהים ובעל תושיה עם רכב שטח ענק, שמחליט לטוס מעבר לדיונות ולהביא את צוות מד"א ברכב שלו", כיוון שהנגישות לאזור קשה. "תוך 15 דקות הוא חזר, ומשם הכול היסטוריה". על המצב הסוער בים, כתבה כי כ"כשראיתי את אמיר הבנתי שזה לא סתם קרה, הייתה הרגשה כזאת באוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תמונות ארכיון של אמיר פיי פרישר גוטמן. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
פרישר גוטמן/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

"אני מאמינה שאמיר היה שליח להחזיק את אחייניתו עד שנגיע, ואז לסיים את התפקיד שלו שם, ופשוט להיפרד, כמו סיום מפואר של סיפור גיבור שאמיר היה רוצה לכתוב ולביים בעצמו", כתבה. אמיר פרישר גוטמן יובא למנוחות מחר בבית העלמין "מנוחה נכונה" בנתניה ב-18:00. ארונו יוצב בתיאטרון הבימה בתל אביב במהלך הבוקר. משפחתו ביקשה מהמגיעים להלוויה להגיע בלבוש לבן.

הפוסט של ריקי בקסיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully