וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת צפתה באביה החורג בוגד באמא שלה עם קטינה

26.7.2017 / 13:57

צעירה שחשדה בפלירטוטים של אביה החורג החליטה לשכור בחורה צעירה שתיגש אליו ותתחיל לדבר איתו. מול עיניה היא ראתה איך הוא מכחיש את הקשר עם אמא שלה ובוגד בה

to catch a cheater

גבר נשוי נתפס בוגד (או לפחות מתכנן לבגוד) באשתו עם קטינה בת 17 (שזה בערך חצי מגילו) – וכל ההתרחשות הזו צולמה ונצפתה בזמן אמת על ידי בתו החורגת. הבת חשדה מזה תקופה באביה החורג הפלרטטן ולכן פנתה לצוות היוטיוב של התוכנית "to catch a Cheater' שיבדקו עבורה את נאמנותו. התברר שהחשד שלה היה מוצדק.

בסרטון, שעלה לרשת לפני שנה אבל הפך לויראלי בשבוע האחרון (ומאז צפו בו כבר יותר מ-3 מיליון איש), נראית הבת, סופיה, מספרת שהגבר נמצא עם אמא כבר עשר שנים והם נשואים שנתיים. לדבריה היא תמיד חשדה בו, כיוון שראתה אותו לא פעם מפלרטט – כולל איתה.

עוד בנושא
שלחה דוגמנית לפתות את בעלה לבגוד בה - ולא ציפתה שהוא יגיב ככה
הנקמה הכי אכזרית ומיוחדת שראינו בבחורה שבגדה בשני גברים

צפו בתיעוד המלא של הבגידה

צוות המצלמה הנסתרת שלח בחורה צעירה אל האב שהתחילה לשוחח איתו על כדורגל. תוך דקות ספורות הוא נתן לה את מספר הטלפון שלו, למרות שהיא בבירור צעירה ממנו בהרבה, ואז גם מכחיש שיש לו בת זוג – לתדהמתה של סופיה.

"זה יהרוס הכל", היא סיכמה לאחר שהחליטה לספר לאמה על מה שבעלה עשה. "לא נראה לי שהיא תרצה למצוא עוד מישהו אחריו. זה ירסק אותה. היא לעולם לא תסמוך עוד על גברים".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully