וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור הפקידה לבית המשפט 20 אלף שקל – ולא תשוב למאסר

יזמת הנדל"ן נדרשה לשלם את הסכום תוך יממה, ולא – תישלח למאסר פעם נוספת. בשבוע שעבר היא נאסרה אחרי שהתחמקה מהמשטרה. סך כל חובותיה נאמדים בסך של חצי מיליארד שקלים

עריכת וידאו: ניר חן

יזמת הנדל"ן ענבל אור, הפקידה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בתל אביב סכום של 20.5 אלף שקל לטובת קופת הפירוק. סכום זה נקבע לה לתשלום לאחר ששופטת בית המשפט המחוזי, נועה גרוסמן, פסקה אתמול כי על אור לשלם את הסכום תוך יממה – ולא, תשוב למאסר. אם בעוד שישה ימים לא תגיש אור את הדוחות הכספיים שלה, היא עלולה להיאסר פעם נוספת.

גרוסמן ציינה בהחלטתה כי לאור ניתנו הזדמנויות רבות לעמוד בצו התשלומים. "החייבת איחרה ולא שילמה עשרה תשלומים רצופים. היא קיבלה הזדמנויות מבית המשפט. החייבת יכלה לפנות לכונס נכסים בכל עת". השופטת גרוסמן ציינה עוד כי סכום זה הינו היתרה, לאחר שהערבות ששילמה אור תקוזז מהסכום הכולל.

עוד בוואלה! NEWS:
השופטת לענבל אור: שלמי 20 אלף שקלים - או שתיכנסי מחר למאסר
המלך מחזיק ב"אס" שיסיים את המשבר: הצומת הקריטי ביחסי ישראל-ירדן
גבר כבן 35 נדקר באורח בינוני-קשה בפתח תקווה; הרקע בבדיקה

ביהמ"ש הורה לענבל אור לשלם 20.5 אלף שקלים בתוך 24 שעות, או שתחזור למאסר. אבי כהן
ענבל אור בבית המשפט/אבי כהן

נכון לעכשיו, אור נמצאת תחת השגחתם של אנשי רשות המסים מאחר שעד כה הייתה נתונה במעצר בית. סך כל החובות של אור נאמדים בסך של חצי מיליארד שקלים, מתוכם 120 אלף שקלים לרשות המסים.

אור נאסרה ביום רביעי בלילה בירושלים, אחרי שהתחמקה מהמשטרה. לאחר שהבינה שמדובר במאסר ולא במעצר, התלוננה כי לא חשה בטוב ואמרה שהיא עומדת להתעלף. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, ומשם היא נשלחה לכלא נווה תרצה. ביום חמישי האחרון הופקדו 12 אלף שקלים לשחרורה בערבות. היא השתחררה לביתה והיום שבה לדיון.

עו"ד אבי לוי, המייצג את אור, טען אתמול כי היזמת לא הייתה יכולה לשלם את החובות משום שהייתה חסרת ייצוג, והתקשתה למלא אחר בקשות בית המשפט. "הייתה תקופה קצרה שהייתה בעלת ייצוג, אבל בשל חסרון כי היא ננטשה". עו"ד לוי מסייע לאור ללא תמורה. "אין סיבה להותיר אותה תחת עונש לא מידתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ענבל אור בדיוון בעניינה בבית המשפט בתל אביב 23 ביולי 2017. גנה ירקצי, מערכת וואלה!
אור בבית המשפט/מערכת וואלה!, גנה ירקצי

ממשרד של עו"ד איתן ארז, הנאמן לנכסיה שייצג אותה בתחילת הפרשה, נכח בדיון עורך דין יואב לוי. לדבריו, "לחייבת ניתנו עשרות הזדמנויות למלא אחר הוראות בית המשפט. אור לא מפנימה את התהליך שבו היא נמצאת, מזלזלת בבית המשפט, ולכן הנאמן נאלץ להגיש את הבקשה לביזיון בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully