וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי יום בשעה 14:00: יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS

צילום: שלומי גבאי, רוני כנפו, יותם רונן, אבי כהן, ערן גילווארד, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

הפיגוע בחלמיש: היום יובאו למנוחות שלושת בני משפחת סלומון שנרצחו בליל שבת בביתם בחלמיש בזמן שחגגו את הולדת הנכד. שבתי בנדט, כתב וואלה! NEWS, שיחזר את המסלול שעשה המחבל מהכפר מוכבר, דרך גדר היישוב ועד לבית משפחת סלומון.

אחרי הצהריים תכונס ישיבת הקבינטו לדון במצב ובאפשרות להסיר את המגנומטרים. הבוקר דחה ראש הממשלה נתניהו את הביקורת לפיה קבלת ההחלטה על הצבת המגנומטרים הייתה נמהרת. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS דיווחה על חילוקי הדעות הצפויים בקבינט.

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, אומר "שארדואן לא יטיף לנו מוסר, גם באיסטנבול יש מגנומטרים". לפיד התארח
בריאיון מהדורת וואלה! NEWS.

מתפללים לשלומו של הזמר אמיר פרישר גוטמן שטבע אתמול בחוף עתלית: מבית החולים רמב"ם, שם מאושפז פרישר גוטמן במחלקה לטיפול נמרץ, דיווח כתב וואלה! NEWS אלי אשכנזי על כך שמצבו מוסיף להיות קשה ובני המשפחה ממתינים לצד מיטתו .

בית משפט השלום בתל אביב קבע כי היזמת ענבל אור תשוב למאסר אם לא תשלם את חובותיה תוך 24 שעות. דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS מביאה את העדכונים החדשים בפרשה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully