וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: שוטר בעט במתפלל פלסטיני שכרע על ברכיו

במהלך העימותים האלימים במזרח ירושלים, תועד ברשת "אל-ג'זירה" שוטר ישראלי אוחז נשק כשהוא מרים את רגלו ופוגע במתפלל שעמד בדרכו. שלושה מפגינים פלסטינים נהרגו לאורך היום, מצרים דרשה מישראל להפסיק באופן מיידי את "האלימות נגד הפלסטינים"

צילום מסך

תיעוד שהופץ הערב (שישי) ברשת אל-ג'זירה מראה שוטר ישראלי אוחז נשק בועט במתפלל הכורע על ברכיו במזרח ירושלים. בסרטון, שהועבר בשידור חי בשידורי רשת החדשות הקטארית, נראה השוטר מסתער לעבר ההמון המפגין, וכשהוא מתקרב לעבר המתפלל שעמד בדרכו, הוא מרים את רגלו ובועט בו.

במהלך היום נהרגו שלושה צעירים פלסטינים בעימותים עם כוחות הביטחון בראס אל-עמוד, בא-טור ובאבו דיס שבמזרח ירושלים. שניים מהצעירים נפצעו ופונו לבית החולים אל-מקאסד שבמזרח הבירה, שם נקבע מותם. משעות הצהריים נרשמות בבירה הפרות סדר, יידוי אבנים, בקבוקי תבערה וזיקוקים לעבר שוטרים בעיסאוויה ובמעבר שועפט.

מצרים דרשה הערב מישראל להפסיק באופן מיידי את "האלימות וההסלמה הביטחונית נגד הפלסטינים" בירושלים ובמסגד אל-אקצא, והביעה דאגה מההשלכות של ההסלמה. בהודעה מטעם משרד החוץ בקהיר נמסר גם גינוי על מות שלושת המפגינים בעימותים היום בירושלים, "נוכח שימוש מופרז בכוח".

המהומות בירושלים - תיעוד: שוטר בועט בפלסטיני שהתפלל. צילום מסך
המהומות בירושלים - תיעוד: שוטר בועט בפלסטיני שהתפלל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully