וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן נהרג בטיול בגאורגיה: "מדריך נוער נערץ, מהטובים שהיו"

21.7.2017 / 10:20

הצעיר הירושלמי בן ה-18 יצא לטייל לפני תחילת לימודיו בישיבת ההסדר, החליק לנהר ונסחף. משפחתו הגיעה לטיביליסי ומשרד החוץ יסייע בהבאת גופתו לישראל. דודתו סיפרה: "היה חכם ומוכשר, אידאליסט ואיש שיח"

יונתן אדלר, צעיר בן 18 שנהרג בגיאורגיה לאחר שנסחף בנהר. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
""הותיר אחריו חותם גדול". אדלר/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק

משפחתו של יונתן אדלר, בן ה-18 שנפל לנהר במהלך טיול בגאורגיה, קיבלה הבוקר (שישי) את בשורת האיוב ולפיה גופתו אכן נמצאה בטביליסי. אדלר, מירושלים, יצא לטייל עם שלושה חברים במדינה ואתמול ניסו לחצות נהר כשהם הולכים על צינור, אלא שאז אדלר נפל למים ונסחף.

"יונתן היה אחד האנשים הטובים ביותר שהיו בינינו. היה חכם ומוכשר, אידיאליסט ואיש שיח מדהים", סיפרה עליו דודתו אפרת קצוף-קוזלובוסקי. "הוא היה מדריך נערץ בבני עקיבא, השפיע רבות על חניכיו ועל הצוות שלו והשאיר אחריו חותם גדול. הוא תכנן בקרוב ללכת ללמוד בישיבת ההסדר בירוחם". ביום ראשון היה אמור אדלר להתחיל לעבוד כמדריך בקייטנה לילדים ממשפחות שכולות ונפגעות טרור.

חזי זכריה, מנהל ישיבת נווה שמואל שבאפרת, סיפר על אדלר כי "ידע לשלב מצוינות לימודית לצד מצוינות ערכית. הכול בחיוך ובקשר קרוב לכל חבריו". לדבריו, "יונתן היה תלמיד חכם ולמדן שסיים את רוב חובותיו הלימודיות בכיתה י"א, ובכל זאת בחר להישאר בישיבה, מכיוון שחבריו היו אהובים עליו והיה מחובר אליהם".

מקום הנפילה של הצעיר בן ה-18 שנסחף בנהר בטביליסי, גיאורגיה. זק"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת הנפילה בטיביליסי/מערכת וואלה! NEWS, זק"א

אביעד פרידמן, חבר המשפחה שעמד בראש צוות החיפושים בגיאורגיה, אמר הבוקר כי "עם ישראל התגייס בצורה מדהימה למען מציאתו של יונתן. 84 אנשים הגיעו לאזור האתר תוך שעות מעטות, ובכוחות משותפים סרקנו את אזור הנהר עד למציאת הגופה. אנחנו אסירי תודה לכל המתנדבים, ומודים למשרד החוץ ולשר זאב אלקין שסייעו בטיפול מול ממשלת גיאורגיה". פרידמן מסר כי המשפחה מקווה להביא את אדלר לקבורה ביום ראשון.

מאז השעה 17:00 אתמול נערכו חיפושים אחריו, והבוקר הודיע משרד החוץ כי גופתו אותרה. הוריו הגיעו לגאורגיה ושם נפגשו עם הקונסול, בעוד משרד החוץ פועל להבאת גופתו של אדלר לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יונתן אדלר, צעיר בן 18 שנהרג בגיאורגיה לאחר שנסחף בנהר. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
מאמצים להשבת גופתו במהירות לישראל. אדלר/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully