וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חדש מהר הבית וענבל אור במאסר: המהדורה המרכזית

יעקב אילון

20.7.2017 / 13:57

שלב אחרי שלב: תיעוד הגעת המחבלים להר הבית, ענבל אור במאסר, אלאור אזריה משתחרר למעצר בית. הצטרפו למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS עם יעקב אילון

צילום: רוני כנפו, בני בן סימון, ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

תיעוד שלב אחר שלב של הפיגוע ביום שישי בשבוע שעבר מהר הבית: שלושת המחבלים מגיעים להר הבית, הסייען הוא זה שמביא את הנשק לתוך מתחם הר הבית, המחבלים מחליפים בגדים, מטמינים את הנשק ויורים בשוטרים. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS בירושלים הביא את התיעוד ודיווח על ההיערכות הביטחונית בהר לקראת תפילות יום השישי מחר. טל שלו, כתבת המדינית של וואלה! NEWS מדווחת על ההתייעצות הביטחונית שיקיים רה"מ נתניהו עם שובו מבודפשט ובה יכריע האם להסיר את המגנומטרים או להשאירם.

יזמית הנדל"ן ענבל אור נעצרה אמש בירושלים: כתבת וואלה! NEWS דנה ירקצי דיווחה על הדרך של אור מהמלון בבירה לתא בכלא, דרך הבדיקות בבית החולים אסף והרופא ועד לכלא נווה תרצה.

אלאור אזריה הגיע לביתו למעצר בית: עשרה ימים לפני ההכרעה בערעור, החייל היורה אלאור אזריה הגיע בשעה מוקדמת הבוקר לביתו ברמלה, שם ישהה אזריה במעצר בית עד להכרעה. שבתי בנדט, כתב וואלה! NEWS דיווח מפתח ביתו של אזריה.

הפועל באר שבע עוברת עוד שלב בדרך לפליי אוף של ליגת האלופות. באר שבע גברה על היריבה האיסלנדית במופע הירואי באצטריון בבודפשט. אורן יוסיפוביץ וואלה! ספורט סיכם את המשחק.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully