וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הילדים רחצו בבריכה בערד - המציל שהה עם אישה בסוכה

20.7.2017 / 14:23

מציל בשנות ה-20 לחייו בבריכה עוכב לחקירה, לאחר שבמהלך ביקורת משטרתית התברר כי אינו בעמדת ההצלה, בזמן שמתרחצים רבים נמצאים במים, בהם ילדים. רק לאחר זמן מה הוא אותר בסוכת ההצלה עם אישה נוספת

עריכה: שניר דבוש

המשטרה עיכבה אתמול (רביעי) לחקירה מציל בבריכת הקאנטרי בערד, לאחר שהשוטרים הבחינו כי במשך דקות ארוכות הוא אינו נמצא בעמדת ההצלה. השוטרים שהגיעו לבריכה כדי לערוך ביקורת במקום, הבינו כי המציל, צעיר בשנות ה-20 לחייו, אינו נמצא בקרבת הבריכה וכי הוא אינו בקשר עין עם המתרחצים.

בתיעוד נראה כי המציל לא נמצא בעמדתו וכי במשך זמן מה ניסו השוטרים לאתר את מקום הימצאו. בסופו של דבר, המציל אותר בתוך סוכת ההצלה לצד אישה נוספת, מבלי שיכל לצפות בהתרחשויות בבריכה בה מתרחצים רבים – בהם ילדים.

המציל שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים ותעודת המציל בה החזיק נשללה ממנו עד לסיום ההליכים החקירתיים. מהמשטרה נמסר כי במהלך היום יוזמן גם מנהל הבריכה לחקירה בעקבות האירוע. מפקד תחנת ערד סגן-ניצב גיא חיון מסר כי השוטרים שהגיעו הבחינו שהמציל אינו באזור וכי אין מי שמשגיח על המתרחצים. "המציל זומן עוד באותו יום לחקירה וכן יזומן מנהל הבריכה", הוסיף.

עוד בוואלה! NEW:
מתיחות שיא בהר הבית: אלפי חיילים בכוננות לקראת תפילות יום שישי
האיחוד הודף את ביקורת נתניהו: "על ישראל לכבד את המשפט הבינלאומי"
אחרי שהתחמקה ממעצר: ענבל אור נתפסה בירושלים ונשלחה לכלא

מחדל בטיחותי בערד- מציל בבריכת הקאנטרי עוכב לחקירה לאחר שנטש את עמדתו וניתק קשר עין עם המתרחצים. מערכת וואלה! NEWS
השוטרים הגיעו, המציל אותר בסוכה. הביקורת בקאנטרי בערד/מערכת וואלה! NEWS

לפני כשבוע טבע למוות יעקב בן סימון, בן 9, בבריכה ציבורית במתחם בית יציב בבאר שבע. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הורתה על סגירת הבריכה ולמקום הגיעו חוקרים לאיסוף ממצאים. שני מצילי הבריכה, תושבי העיר בני 38 ו-59 עוכבו לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ובסיומה הוחלט לעצור את השניים ולהביא אותם לדיון להארכת מעצרם בבית המשפט.

בן סימון, תושב העיר, היה בבריכה עם בני משפחתו, שטוענים כי מדובר ברשלנות. "היו מצילים אבל אנחנו לא ראינו אותם", אמר אפרים שניידר, דודו של הילד שסיפר כי המשפחה עלתה לארץ לפני כעשור מפרו. הוא הוסיף כי המשפחה הגיעה לבריכה בשעות הבוקר ואחרי האוכל נכנס הילד לבריכה. "הילד יודע לשחות, איפה היה המציל? הייתה רשלנות", אמר. "המציל היה יכול להציל אותו. השבוע הוא היה אמור לחגוג יום הולדת עשר ותראו מה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully