וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתחמקה ממעצר: ענבל אור נתפסה בירושלים ונשלחה לכלא

20.7.2017 / 10:30

יזמת הנדל"ן נתפסה במלון בבירה על ידי המשטרה והועברה לידי שב"ס. היא התלוננה כי לא חשה בטוב ופונתה לאסף הרופא, ומשם היא נשלחה לשבעה ימי מעצר בכלא נווה תרצה. זאת, אחרי שלא שילמה את חובותיה לבית המשפט

עריכה: ניר חן

יזמת הנדל"ן ענבל אור נעצרה הלילה (חמישי) בירושלים, אחרי שהתחמקה מהמשטרה. לאחר שהבינה שמדובר במאסר ולא במעצר, התלוננה כי לא חשה בטוב ואמרה שהיא עומדת להתעלף. המשטרה הזמינה לה אמבולנס לפינוי, אולם היא החלה להתווכח עם אנשי מד"א ודרשה שמזוודותיה יועלו לרכב החירום. הצוות הסביר לה כי לא מדובר ברכב הובלות, ולבסוף היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, ומשם היא נשלחה לכלא נווה תרצה.

השבוע נענה נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, לדרישת הנאמן לנכסיה של אור, עו"ד איתן ארז - והורה לעצור אותה לאחר שלא שילמה את חובותיה לבית המשפט.

דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
ממשיכה להסתבך. ענבל אור/מגד גוזני

המועד שבו פסק בית המשפט המחוזי כי עד אליו חייבת אור לשלם את חובותיה חלף, וכונס הנכסים דרש כי בית המשפט יאכוף את החלטתו הקודמת ויגזור עליה מאסר בן שבוע ימים. בין היתר, נקבע כי עליה להגיש דיווח על הנכסים שלה ולפרוע חוב פיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל שלה בסך של 32,500 שקל.

בהחלטתו כתב השופט אורנשטיין: "החייבת לא השכילה לתקן את דרכיה, לא שילמה את חוב הפיגורים, לא המציאה את המסמכים ולא הוגשה כל בקשה על ידה... בנסיבות אלה ונוכח התנהלות החייבת כמפורט בהחלטה, ובהינתן שהיא לא פעלה לנצל את הארכה שניתנה לה להסדיר את הדרוש, אין מנוס אלא להיעתר לבקשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
לא שילמה את חוב הפיגורים. אור/מגד גוזני

תביעות החוב נגד אור מתחלקות לתביעות שהוגשו כנגד קבוצת אור סיטי נדל"ן ולתביעות חוב שהוגשו נגדה באופן אישי. התביעות נגד קבוצת החברות מוערכות בכ-346 מיליון שקלים – מהן כ-120 מיליון שקל לרשות המסים. התביעות האישיות שהוגשו נגדה הן בהיקף של כ-120 מיליון שקלים נוספים.

אולם החוב הנוכחי, שעומד על 32,500 שקלים, אינו קשור לתביעות החוב המדוברות. חוב זה נוצר לאחר שענבל הפסיקה לשלם כמעט לחלוטין את הסכום החודשי שנקבע לה בהליך פשיטת הרגל על סך 5,000 שקלים. על פי הליך פשיטת הרגל אור גם מחויבת בהגשת דיווחים שוטפים בנוגע למקורות ההכנסה שלה, אותם עליה להגיש אחת לחודשיים. במסגרת דיווחים אלו אמורה אור לפרט את מקורות המימון שלה ולהגיש חשבוניות על כל הוצאותיה – החל מהוצאות על מזון, תקשורת, דלק, או חשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully