וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נזרקה מכנסייה - בגלל החזה הגדול שלה

21.7.2017 / 10:40

הדוגמנית שזכתה לכינוי "האטרקציה התיירותית השנייה בגודלה בברצלונה אחרי כנסיית סגרדה פמיליה" קיבלה קריאת אזהרה מהמקום הראשון, אחרי שבכנסייה סירבו לאפשר לה להיכנס בגלל החזה הבולט שלה

צילום מסך

רק לפני שבוע ניסו מעריציה של הדוגמנית איריינה איבנובה להפוך אותה לאטרקציה תיירותית ולמקם אותה במקום השני ב-TripAdvisor אחרי כנסיית סגרדה פמיליה, ואיבנובה כבר זוממת על המקום הראשון אחרי שלטענתה סורבה להיכנס לכנסייה המפורסמת בגלל החזה שלה.

הדוגמנית, שכיכבה בקליפ I'm the One של ג'סטין ביבר ודי ג'יי חאלד, טוענת שהאחראים בכנסיית סגרדה פמיליה לא אפשרו לה להיכנס למקום בגלל הגוף שלה, על אף שהתלבשה בצניעות. בשיחה עם הדיילי סטאר אונליין היא מספרת מה בדיוק קרה שם: "הגעתי לסגרדה פמיליה עם המשפחה ואמרו לי שאסור לי להיכנס, על אף שלבשתי מכנסיים ארוכים וראיתי הרבה אנשים נכנסים לשם עם מכנסיים קצרים", היא משחזרת, "גם הכתפיים שלי היו מכוסות. לא עברתי על אף חוק. ארבע פעמים הם אמרו לי שהגוף שלי פוגעני ושאני לא מורשה להיכנס לכנסייה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אישה שנראית כמו בובת מין קוראת לגברים לעזוב עבורה את נשותיהם

לכתבה המלאה

כתוצאה מכך מעריציה זועמים על הכנסייה וקוראים להפוך את איבנובה לאטרקציה התיירותית מספר אחת בעיר. "אני לא מתביישת בגוף שלי, אם אני רוצה לצאת וללבוש משהו קצר, אני לא צריכה להתבייש בזה. שאנשים ינעצו מבטים. פשוט לא אכפת לי מה אנשים חושבים", אמרה איבנובה, "בגלל שהחולצה שלי הייתה צמודה, השדיים שלי בלטו. לא משנה מה אני לובשת, קשה להסית את תשומת הלב ממני. השדיים שלי פשוט שם ואין לי מה לעשות בקשר לזה, מצטערת". היא מתנחמת בתמיכה שהיא מקבלת ממעריציה ומסכמת: "עכשיו כשזה קרה אנשים אומרים לי 'למי אכפת מסגרדה פמיליה? ישו היה עף על השדיים שלך'".

איריינה איבנובה בקליפ של ג'סטין ביבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully