וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרמלין מפחדים: "הספינר עלול לשמש את האופוזיציה"

הרשות להגנת הצרכן ברוסיה הזהירה מפני רכישת הצעצוע הפופולרי ברחוב, וכלי תקשורת המזוהים עם הקרמלין אמרו כי הספינר גורם לאנשים להיות רגישים למניפולציות. "ייתכן שאין זה מקרי שהם נמכרים בעצרות האופוזיציה"

עריכה: יאיר דניאל

הרשות להגנת הצרכן ברוסיה מזהירה כי החפץ הפופולרי "ספינר" יכול לגרום להתמכרויות והתריעה מפני רכישתו ברחוב. זאת אחרי שערוץ טלוויזיה המזוהה עם הקרמלין טען כי הצעצוע עלול לשמש את האופוזיציה להעברת מסרים.

הרשות הודיעה כי היא הבחינה "בקידום האגרסיבי" של הצעצוע, שהפך לראשונה לפופולרי בארצות הברית ומאז נפוץ לרחבי אירופה, בקרב ילדים ובני נוער, וכי היא מודעת לחששות של ההורים ושל המורים. היא הודיעה כי תבקש ממדענים "לבחון את ההשפעות של הספינרים על בריאות הילדים, כולל השפעות שליליות".

בתכנית ששמה "וירוס", ושודרה ביום רביעי שעבר בערוץ "רוסיה 24" כונו הספינרים "כלי להפנוט" ויכולים לגרום לאנשים "להיות פגיעים למניפולציות". לדברי המגיש בערוץ המזוהה עם הקרמלין, "ייתכן שאין זה מקרה שהם החלו למכור ספינרים בעצרות של האופוזיציה".

אתמול פרסם האתר "לייף", גם הוא מזוהה עם מוסקבה, כתבה ובה "שבעה מקרים טראגיים שקרו לילדים בגלל הספינרים", בהם ילד בן שש שעל אצבעו נתקע הצעצוע.

לקריאה נוספת בנושא
רוסיה: 20 שנות מאסר לרוצחו של מנהיג האופוזיציה נמצוב
בשל עברו הפלילי: מנהיג האופוזיציה ברוסיה לא יוכל לרוץ לנשיאות

יד משחקת בספינר. (AP Photo/Carlos Osorio), AP
האויב החדש של הקמרלין/AP, (AP Photo/Carlos Osorio)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully