וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הקצין שנהרג בתאונה: "חיינו בשביל שני בנים, ועכשיו בשביל אחד"

18.7.2017 / 21:31

מותו של סרן בני רוזנבליום הכה את העיר ערד שבה גר בתדהמה ובאבל כבד. מצ"ח פתחה בחקירת התאונה, ולדברי הוריו: "אנחנו לא יודעים מי אשם, הצבא לא נתן לנו פרטים". סרן רוזנבליום היה אמור להשתחרר מצה"ל בעוד שבועיים: "היה עולם שלם"

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

אבל כבד נפל על העיר ערד לאחר שנודע על מותו של סרן בני רוזנבליום, תושב העיר שנהרג אתמול (שני) בתאונת דרכים קשה בכביש 232, מול הכניסה למועצה האזורית אשכול. למרבה האירוניה, סרן רוזנבליום, שנהרג בתאונת דרכים בעודו בצבא, היה אמור להשתחרר בעוד כשבועיים מהצבא ולהתחיל את חייו האזרחיים. "הספקתי לדבר אתו באותו היום. הוא אמר לי שהוא ידבר איתי אחר כך כי הוא עסוק, אבל זה לא קרה", סיפר אביו יוסי. "עד עכשיו אני לא יודע מי אשם. הצבא לא נתן לי פרטים".

יוסי ואמו של סרן רוזנבליום, אירנה, סיפרו בדמעות על הבן שאיבדו בכבישים. "בני הוא עולם שלם. אני מסתכל על הדלת ומחכה שתיפתח ובני יכנס עם החיוך שלו", סיפר אביו של רוזנבליום. "בני היה הכול בבית. בכל בעיה הוא פתר, לא משנה מתי ולמה. החיילים שלו היו כל החיים שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
האב ושני ילדיו שנהרגו בתאונה הובאו למנוחות; האם במצב קשה
אסון בחופשה המשפחתית: מתה בת ה-12 שאחיה ואביה נהרגו בתאונה
ילד בן שש ואביו נהרגו בתאונה בגליל; קצין נהרג בתאונה בנגב

סגן בנימין רוזנבליום ז"ל שנהרג היום בתאונה בכביש 232 בדרום 17 ביולי 2017. דובר צה"ל, דובר צה"ל
סרן רוזנבליום/דובר צה"ל, דובר צה"ל

"חיכינו לבני הרבה זמן עד שהוא בא לעולם", הוסיפה אמו בכאב. "תמיד הוא היה עצמאי, וטיפל באחיו הקטן כאילו היה התינוק שלו. בשנה שעברה הוא התקבל ללימודים אבל ויתר בגלל שקיבל תפקיד בצבא. תמיד הוא היה הראשון להתנדב לכל משימה. זה ילד שעשה הכול כדי להתגייס ולהיות קצין. הוא אהב את הצבא, תמיד עזר לחיילים שלו. אנחנו לא מעכלים ולא מבינים".

גם אחיו של בני, חיים, עדיין לא עיכל את הבשורה המרה. "אחי הגדול תמיד היה פה בשבילי. לבני היה לב ענק, כל מה שהוא עשה בחיים שלו, זה לעזור ולתת לאחרים גם אם זה היה על חשבון שעות השינה שלו והכסף שלו", סיפר. "הוא היה אמור להשתחרר עוד שבועיים, אבל הוא לא הסכים לעצור גם בימים האחרונים שלו בצבא ונתן את כולו לחיילים שלו ולצבא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תאונה בכביש 232. דסק חדשות ארצי, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דסק חדשות ארצי

לאחר שאיבד את בנו, הפציר אביו של סרן רוזנבליום בנהגים להיזהר בדרכים. "אני מבקש מכל אלה שעולים על הכביש, עדיף להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע. פשוט קצת להוריד מהדוושה, אולי זה יציל את החיים שלכם", אמר. "אף אחד לא יודע מי אשם בתאונה, אבל דבר אחד אני יודע, בני לא יכנס לפה יותר. חייבים להמשיך, יש לנו עוד בן אחד עכשיו אנחנו חיים בשבילו, אבל פעם היינו חיים בשביל שני ילדים ועכשיו בשביל אחד".

סרן בנימין רוזנבליום, בן 23, היה סגן מפקד פלוגת מפקדה ביחידת הסיור המדברי. הלווייתו נערכה בחלקה הצבאית בבית העלמין בערד. מדובר צה"ל נמסר כי "הוא משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה". המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה ובנוסף לכך יתקיים תחקיר פיקודי.

בתאונה בדרום, שאירעה בין אוטובוס לכלי רכב פרטי, נפצע גבר בן 25 בינוני ופונה באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. פצוע נוסף, בן 30 שנפגע באורח קל, פונה לבית החולים באמצעות אמבולנס. בשבוע שעבר נהרג תושב המועצה אודי קאשי באותו כביש, בסמוך לכניסה למושב עין הבשור. קאשי נהרג אף הוא בתאונה במעורבות אוטובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully