וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: הרשות לניירות ערך פשטה על משרדי "חלל תקשורת"

במסגרת חקירת הפרשה פשטו חוקרי הרשות לניירות ערך על משרדי חברת "חלל תקשורת" ברמת גן והחרימו מהם מסמכים. זאת לאחר שהשבוע הודיעה הרשות כי החקירה הורחבה גם לעסקת שירותי תקשורת לוויינית בין חברת "חלל תקשורת" לבין חברת "יס"

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
משרדי בזק/מגד גוזני

חוקרי הרשות לניירות ערך פשטו היום (שלישי) על משרדי חברת "חלל תקשורת" ברמת גן והחרימו מסמכים. זאת, במסגרת חקירת פרשת בזק.

השבוע הודיעה הרשות כי החקירה בעניינה של חברת בזק הורחבה גם לעסקת מתן שירותי תקשורת לוויינית בין חברת "חלל תקשורת" לבין חברת "יס". על פי ההודעה, החקירה נערכת בחשד לביצוע עבירות על חוק ניירות ערך וחוק העונשין.

החקירה נגד בזק נפתחה בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס" - המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן.

ביום חמישי האחרון הגישה הרשות לניירות ערך לבית משפט השלום בתל אביב נספח, שבו מפורטים החשדות נגד מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, ולפיהם פעל לכאורה במרמה כדי לקדם אינטרסים של חברת בזק במשרד התקשורת.

באותו היום הורה בית משפט השלום לשלוח למעצר בית בן שבועיים את פילבר, וכן הורה על הרחקתו ממשרדו למשך אותו הזמן. במהלך הדיון הורה בית המשפט על מעצר בית בן תשעה ימים גם לבעל השליטה בקבוצת בזק, אלוביץ' ובנו אור ומנכ"לית החברה סטלה הנדלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully