וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה דוחה את עסקת הצוללות, רדיוהד בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

18.7.2017 / 14:00

פרשת הצוללות מסתעפת, ביבי בבודפשט, העולם הערבי עוקב אחר המתרחש בהר הבית, חבריו של אלאור אזריה משתחררים מצה"ל, חוק שכירות הוגנת עבר בכנסת, רדיוהד בישראל והשכנים פחות מרוצים והפנים האמיתיות של מלניה טראמפ

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

פרשת הצוללות הולכת ומסתבכת. גלי גינת, כתבת וואלה! NEWS לענייני משפט מדווחת מבית המשפט המחוזי בת"א.

גם בגרמניה לא נשארים אדישים להתפתחות בחקירה.
האם עסקת הצוללות בסכנה וייתכן כי הן לא יגיעו? אמיר בוחבוט, הכתב הצבאי של וואלה! NEWS עם הפרטים.

נמשך ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באירופה . אתמול נחתו ראש הממשלה ופמלייתו בבודפשט שבהונגריה. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS מדווחת משם.

לאחר הפיגוע בהר הבית ביום שישי- דיווחים על עימותים ועל העיניים שנושא העולם הערבי למתרחש במקום. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS בבירה מדווח ואבי יששכרוף הפרשן לענייני ערבים על מלך סעודיה שמציע להתערב במשבר.

לאחר שאתמול כבר נקבע מותם של אלון מוכתר מכפר אדומים ובנו בן השבע יואל, היום נפטרה מפצעיה גם הבת אלה בת השתיים עשרה. סגן מנהל המרכז הרפואי לגליל ד"ר צבי שלג, שם מאושפזים עדיין בני משפחה נוספים מספר על מצבם.

חבריו של אלאור אזריה לגדוד שמשון משתחררים היום מצה"ל בעוד הוא ילך למעצר בית. שבתי בנדט, כתב וואלה! NEWS פגש אותם בבית החייל בירושלים.

חוק שכירות הוגנת אושר אתמול בכנסת, הילה ציאון, עורכת וואלה נדלן ועסקים, תסביר מה יש בחוק הזה ולא פחות חשוב - מה אין בו?

אחרי גאנז אנד רוזס יגיע מחר תורם של רדיוהד לכבוש את לב הקהל הישראלי. שגיא בן נון מוואלה תרבות על ההופעה והמיוחלת וגם על מי שפחות מחכים לה.


מגזין האונליין הבריטי "אקספרס" פרסם אתמול פרטים ותמונות על הניתוחים הפלסטיים של מלאניה טראמפ.
נאוה סילוורה מוואלה אופנה על הפנים האמיתיות של הגברת הראשונה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully