וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטות וכיסאות: תיעוד הקטטה ההמונית בפארק המים "שפיים"

18.7.2017 / 15:52

סרטון מצלמות האבטחה בפארק המים שהגיע לידי וואלה! NEWS, חושף כיצד הפך ויכוח בין שתי נשים במתחם לקטטה המונית בתוך דקות ספורות. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום עצרו 4 תושבים ג'סר א-זרקא בחשד לתקיפת שוטרים והפרעה לסדר הציבורי

צילום: אשר בר וסרטוני גולשים

מצלמות האבטחה המותקנות באזורים שונים בפארק המים "שפיים" תיעדו דקה אחר דקה את סדרת ההתרחשויות שהובילו לקטטה ההמונית בשבת האחרונה במתחם הבילוי הפופולרי. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS ניתן לראות כיצד בתוך כמה דקות הפכה שפת הבריכה לזירת קרב בין עשרות צעירים מג'סר א-זרקא. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום ועצרו ארבעה צעירים תושבי היישוב בחשד לתקיפת שוטרים והפרעה לסדר הציבורי.

הקטטה פרצה ככל הנראה בעקבות ויכוח בין שתי נשים שבילו במקום. עד מהרה הוויכוח ביניהן גלש לאלימות ולהתערבות של גורמים אחרים שנכחו במקום. מעדויות שנגבו ממבקרים בפארק המים התברר כי במהלך הקטטה נזרקו כיסאות ומקלות, וכי עלה חשש לפגיעה בשאר המבקרים במתחם.

המאבטחים במקום ביקשו מהמעורבים לעזוב את שטח הפארק, אולם הם סירבו והמאבטחים נאלצו להזעיק את כוחות המשטרה. כשהשוטרים הגיעו – החשודים החלו לתקוף אותם, והם נעצרו במקום. למקום הוזעקו גם צוותי מד"א מתוגברים בניידות טיפול נמרץ, מחשש לנפגעים בקטטה ההמונית.

עוד בוואלה! NEWS:
אסון בחופשה המשפחתית: מתה בת ה-12 שאחיה ואביה נהרגו בתאונה
דיווח: מלך ערב הסעודית פנה לארה"ב כדי לפתור את משבר הר הבית
התאונה התבררה כרצח: אסי אבוטבול חשוד במקרה מוות מלפני 18 שנה

ND ויכוח בין אישה יהודיה לאישה ערביה מג'סר א-זרקא הוביל לקטטה המונית בפארק שפיים. מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד הקטטה. פארק המים "שפיים", שבת/מערכת וואלה! NEWS

במשטרת מרחב שרון גינו את האירוע ואמרו כי "משטרת ישראל לא תאפשר פגיעה במרקם החיים התקין של אלו המבקשים לנפוש ולבלות, תוך הפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים".

מפארק המים שפיים נמסר: "אנו מגנים כל מעשה אלימות, ומודים לכוחות הביטחון על עזרתם בניהול האירוע בשילוב מאבטחי הפארק. אנו סומכים על המשטרה ורשויות החוק שיידעו לטפל בחומרה ולהעניש באופן חמור את המתפרעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully