וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן: "נתניהו אמר שגם אם יהיה כתב אישום - הוא לא יתפטר"

17.7.2017 / 17:32

יו"ר הקואליציה הגיב לפרסומים שלפיהם מיקי גנור מנהל מגעים לחתימה על הסכם עד מדינה בפרשת הצוללות, באומרו כי "זה אומר שלא היה להם כלום לפני זה". על יעלון: "אם הוא ראה במו עיניו ולא התלונן, זו הודאה במחדל"

צילום: ערוץ 10, ערוץ 1, צלמי וואלה! NEWS, עריכה: יוסי אלטר

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן (הליכוד) התייחס היום (שני) לפרסומים שלפיהם איש העסקים מיקי גנור, שעומד במרכז פרשת הצוללות ושימש כמתווך בעסקה בין מדינת ישראל לחברת תיסנקרופ הגרמנית, נמצא במגעים מתקדמים לחתימה על הסכם עד מדינה בפרשה. "אני לא מודאג מזה, בכל החקירות מחפשים עד מדינה. זה אומר שלא היה להם כלום לפני זה", אמר.

"התחלנו עם המון פרשיות שהועברו ליועץ המשפטי לממשלה, רק שתיים הועברו לחקירה. יש שתי חקירות (פרשת המתנות ותיק 2000, י"א) שנבדקות והן לקראת סיום; ויש שתי חקירות נוספות (פרשת הצוללות ופרשת בזק) שאין להן קשר לנתניהו", טען ביטן.

פרשת הצוללות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
בנט: פרשת הצוללות מלמדת שיש להגביר את הבקרה על תקציב הביטחון
רשות שדות התעופה ביקשה להעסיק חברת בת של טיסנקרופ - ללא מכרז
לקראת חצות, אחרי כמעט שנה של שתיקה: נתניהו התראיין לערוץ 20

ביבי נתניהו בפתח ישיבת הממשלה 25 ביוני 2017. מארק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
זוכה להגנה ממקורבו, ביטן. נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, מארק ישראל סלם

יו"ר הקואליציה הוסיף, כי "שמעתי את נתניהו אומר שגם אם יהיה כתב אישום, אין לו כוונה להתפטר. לא יוגש כתב אישום, אבל אני עומד על זה - גם אם יוגש, נתניהו לא צריך להתפטר". על טענותיו של שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, בפרשת הצוללות והאשמות שהטיח בנתניהו, אמר ביטן כי "אם מה שיעלון אומר נכון, שהוא ראה במו עיניו ולא התלונן, הוא זה שצריך להיחקר. זו הודאה במחדל".

עוד באותו נושא

תיק הצוללות: המתווך גנור במגעים להפוך לעד מדינה; מעצרו הוארך

לכתבה המלאה
ח"כ הכנסת דוד ביטן בכנסת, 16 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
כתב אישום אינו עילה להתפטרות נתניהו. ביטן/נועם מושקוביץ

ביטן נשאל בתדרוך עיתונאים בכנסת גם על חקירתו של מנכ"ל משרד התקשורת, משה פילבר, וכן על תפקודו של השר החדש במשרד, איוב קרא: "קרא בסך הכול חודשיים בתפקיד, אי אפשר לצפות ממנו לעשות שינויים. אני מכיר הרבה שרים שלא פיטרו מנכ"לים כשנכנסו לתפקיד, נחכה לתוצאות החקירה".

הוא התייחס גם ליחסו של נתניהו לתקשורת, ואמר כי "החקירות ומה שקורה בעקבותיהן מפריעים, לכן נתניהו היה חייב להגיב. כי התקשורת מעצימה כדי להפיל את ראש הממשלה, זה מחייב אותנו להגיב בתקשורת כדי להגיע לדעת הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully