וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאור אזריה ישתחרר למעצר בית והעונה החדשה של "משחקי הכס": המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

17.7.2017 / 14:00

הבוקר הותר ליהודים לעלות להר הבית, אלאור אזריה משתחרר למעצר בית, ביבי נפגש עם ראשי מדינות, מאמץ למנוע פגיעה נוספת בבעה"ח בנחל אשלים, ועדת החינוך והתרבות של הכנסת דנה בהשמעת מוסיקה ישראלית בתאגיד השידור הציבורי והאם השתלם לחכות לשובה של חליסי?

רוני כנפו, שי מכלוף, אבי כהן, ניב אהרונסון, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

לראשונה מאז הפיגוע ביום שישי הותרה היום כניסת יהודים להר הבית. המופתי של ירושלים אמר היו, כי מי שיתפלל בתוך אל אקצה תפילתו , לא נחשבת. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים עם הפרטים.

שמעון קופר שהורשע ברצח נשותיו נעצר בכלא בחשד שניסה לעשוק קשישה בת 94. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS דיווח מבית המשפט.

אלאור אזריה נשלח לראשונה למעצר בית מלא החל מיום חמישי. שבתי בנדט, כתב השטחים של וואלה! NEWS דיווח מבית הדין בקריה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה כעת באירופה וצפוי להפגש עם 4 מנהיגי מדינות מרכז אירופה. טל שלו, כתבת וואלה! NEWS הנלווית לפמליית רה"מ על הביקורת של רה"מ על הסכם הפסקת האש בסורה ואורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS על הפגישות .


המדינה לא תאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים. אודי לדרגור, אחד ממגישי העתירה שבעקבותיה ניתנה תשובת המדינה מתראיין בנושא.

למעלה משבועיים אחרי דליפת השפכים החומציים בנחל אשלים - רשות הטבע והגנים במאמץ נגד הזמן למנוע פגיעה בבעלי חיים נוספים אחרי ששליש מאוכלוסיית היעלים בבית נכחדה. הראל בן שחר, מנהל מרחב ערבה ברשות הטבע והגנים סיפר בראיון למהדורה על המאמצים.

רוג'ר פדרר זכה אתמול בפעם השמינית בווימבלדון ונבחרת הוותיקים של ישראל בראשות נצח מסובי עשתה חייל במכבייה. אורן יוסיפוביץ' מוואלה ספורט עם הפרטים.


בעקבות בדיקת וואלה תרבות שחשפה את הירידה החדה בהשמעות המוזיקה הישראלית בתחנת הרדיו 88fm בתאגיד השידור הציבורי כאן, בהשוואה לתחנה הישנה ברשות השידור, התקיים הבוקר דיון בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת בנושא השמעת יצירה ישראלית ברשתות הרדיו, בנוכחות אמנים וארגוני יוצרים.

הפרק הראשון של העונה השביעית של "משחקי הכס" שודר הלילה. אילן קפרוב מוואלה תרבות הסביר האם היתה סיבה מוצדקת לציפיה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully