וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיוף או אמיתי? גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו

23.7.2017 / 23:25

חוקרי החייזרים חלוקים בדעתם בנוגע לתגלית המרעישה שנמצאה בדרום אמריקה, של גופות ש"קרובות יותר לזוחלים מאשר לבני אדם". האם מדובר במזימה לסחוט כסף מתושבי המדינה, או בשרידי חייזרים?

גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו?/רויטרס

האם נתגלו גופות של חמישה חייזרים בפרו? ובכן, קשה לקבוע האם אכן מדובר בחייזרים, אולם הגופות, ככל הנראה בנות 1,700 שנה, "קרובות יותר לזוחלים מאשר לבני אדם", כך לפי חוקר החייזרים ג'יימי מואסן המקסיקני.

תמונות חדשות שלהן צצו בשבוע שעבר במסיבת עיתונאים שקיים מואסן בפרו - מסיבת עיתונאים שנקראה "המומיות של נסקה" - עיירה עם האטרקציה התיירותית קווי נסקה, ובה צורות וסמלים ששורטטו על הקרקע מתישהו לפני הספירה. הגופות, בגובה 1.68 מ', התגלו בחודש יוני ויש להן שלוש אצבעות ארוכות וגולגולת מוארכת.


עוד ב"אסור לפספס":

תיעוד מיוחד: עב"מ צולם נכנס לשער שמיימי בוהק - ונעלם
גיאולוג טוען: מצאתי הוכחות לקיומה של תיבת נח המקראית

צפו במסיבת העיתונאים המלאה

במסיבת העיתונאים הוצגו צילומי רנטגן שנועדו להוכיח לכל הספקנים שלא מדובר בזיוף. "אף אחד לא הוכיח שזה זיוף", אמר מואסן. "נציג הוכחות נוספות אם עדיין יהיו ספקות, חובתם של כל תושבי פרו והעולם לשמר את הגופות הללו כדי לגלות את התשובה האמיתית".

עוד באותו נושא

האם זו העדות הראשונה לביקור חייזרים בכדור הארץ - שלא שמעתם עליה?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו? זה נראה לכם אמיתי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקר החייזרים הבריטי נייג'ל ווטסון טען כי מדובר ב"בובות מפלסטיק", וקבע כי זהו "זיוף ב-110 אחוז", שנועד לדבריו לגרום לאנשים להוציא כסף על כניסה למסיבת העיתונאים היוקרתית והאפשרות לראות את החייזרים.

מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully