וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: פרשת הצוללות מלמדת שיש להגביר את הבקרה על תקציב הביטחון

17.7.2017 / 0:30

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו התייחס יו"ר הבית היהודי לפרשה שבה נקשרו שמותיהם של מקורבי נתניהו, טען כי על משרד האוצר לפקח על כספי המשרד, והבטיח "נעלה זאת בפורום מתאים". בציוץ אחר שיבח את שטייניץ: "ישר כסרגל"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כתב אמש (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי "‏פרשת הצוללות מלמדת שיש צורך להגביר את הבקרה התקציבית והכספית על משרד הביטחון". הוא הוסיף כי "שאר משרדי הממשלה מבוקרים על ידי האוצר. נעלה זאת בפורום מתאים". בציוץ נוסף הביע מחאה על מה שכינה "ניסיון להכתים" את שר האנרגיה יובל שטייניץ בפרשה, והוסיף: "אני מכירו 11 שנה וקובע: יובל שטייניץ ישר כסרגל, ורק טובת מדינת ישראל עומדת למול עיניו".

ביום חמישי האחרון האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של אבריאל בר יוסף, ממלא המקום לשעבר של ראש המועצה לביטחון לאומי, ואת מעצרו של המתווך בעסקה מיקי גנור, החשודים במעורבות בפרשת הצוללות. תת-אלוף (במיל') בר יוסף וגנור נחקרו בחשד לביצוע עבירות שוחד וקבלת דבר במרמה, לאחר שנעצרו ביום שני עם חשודים נוספים בפרשה המכונה "תיק 3000".

עוד בנושא בוואלה! NEWS:
לקראת חצות, אחרי כמעט שנה של שתיקה: נתניהו התראיין לערוץ 20
הארכות מעצר בפרשת הצוללות: "ראיות בהיקף נרחב, חומר רב נאסף"
נתניהו במתקפה נוספת נגד כלי התקשורת: "שטיפת מוח, פייק ניוז"

הציוץ של בנט

שר החינוך נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה 25 ביוני 2017. מארק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
שיבח את השר שטייניץ. בנט/מערכת וואלה! NEWS, מארק ישראל סלם

השופטת ענת רון ציינה כי מעצרו של בר יוסף מתחייב בשלב זה של החקירה, והביעה שביעות רצון מכך שמרבית החומר שנאסף לא הופץ בתקשורת. "התקשורת עסקה לא מעט בפרשה זו. יחד עם זה, למרבה השמחה, מרבית החומר הרב שנאסף על ידי המשטרה לא הופץ על ידי התקשורת, אלא מצוי עדיין בשלב זה כפי שראוי שיהיה בקלסרי המשטרה בלבד", אמרה. "נאספו ראיות, עדויות, מסמכים, בהיקף רב וגדול כמקובל בחקירות מעין אלה". לדבריה, בידי החוקרים חומר רב שטרם נחשף.

בשבוע שעבר ביקש נתניהו מגורמים בסביבתו הקרובה, כולל שרי ליכוד וחברי כנסת המקורבים אליו, לצאת לקמפיין תמיכה בו. זאת, במסגרת התייעצות שכינס, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS, על רקע הפרשות הפליליות שבהן נקשר שמו של נתניהו בעת האחרונה ופרסום דוח מבקר המדינה בעניין ניגוד עניינים בשבתו כשר התקשורת, ולקראת מה שהוגדר על ידי אחד ממקורביו של ראש הממשלה כ"בליץ תקשורתי".

נתניהו הציג בפגישה את גרסתו לפרשת הצוללות ולדוח המבקר, ואמר כי מדובר ב"קמפיין של יריבים פוליטיים וכלי תקשורת, שחברו יחד כדי להרשיע אותי, למרות שחפותי עדיין עומדת, וכדי להפיל אותי ואת הליכוד". ראש הממשלה עוד ביקש ממקורביו "להתגייס להגנה על האמת נוכח מסע ההכפשה המתוזמן שמתנהל בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully