וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט כבן שנתיים נפצע קל מירי בחיפה; אביו ושני אחיו נעצרו

17.7.2017 / 9:18

הפעוט פונה על ידי הוריו לרמב"ם לאחר שנפגע ברגליו, ככל הנראה בשל פליטת כדור, והועבר לניתוח להוצאת קליע מרגלו. הוא נמצא כעת בחזקת רשויות הרווחה. מבדיקה ראשונית עולה כי אף אחד מבני המשפחה לא מחזיק ברישיון לנשק

שביתת מתמחים בבית החולים רמב"ם, אוקטובר 2011. ערן גילווארג
בית החולים רמב"ם/ערן גילווארג

פעוט כבן שנתיים נפצע אמש (ראשון) באורח קל לאחר שנפגע בפלג גופו התחתון מירי, ככל הנראה בשל פליטת כדור. הפעוט פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה על ידי הוריו, תושבי העיר.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, שנותרו לא ברורות, ובמהלך הלילה נעצרו אביו ושני אחיו - שמבדיקה ראשונית עולה כי אף אחד מהם לא מחזיק ברישיון לנשק. במהלך הבוקר הם צפויים להיות מובאים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

הפעוט נפצע ברגליו פציעות לא קשות, והועבר לאחר הגעתו לבית החולים לניתוח להוצאת אחד הקליעים מרגליו. הוא נשאר באשפוז בבית החולים לשם השגחה, ובשעה זו הוא נמצא בחזקת רשויות הרווחה.

בחודש שעבר נפצע חייל צה"ל בן 19 באורח קשה מפליטת כדור ברחוב בן יהודה שבתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי והעביר אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר. באפריל האחרון נהרג תושב ההתנחלות קדומים, עמית פופוביץ' בן 23, גם הוא מפליטת כדור. זאת בזמן שככל הנראה ניקה עם חברו את נשקם של אחד מהם.

עוד בוואלה! NEWS:
הובא למנוחות הילד שטבע בבריכה בבאר שבע: "תודה שהיית הבן שלי"
רשות שדות התעופה ביקשה להעסיק חברת בת של טיסנקרופ - ללא מכרז
בריחה מהכלא, קוקאין בלב ים - ואבי רוחן: מסעו של עד המדינה בתיק 512

(עדכון ראשון: 22:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully