וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב סחר בתמונות עירום של בתו הקטינה באתרי פדופיליה

16.7.2017 / 18:15

תושב הדרום, בן 37, נעצר בתום פעילות סמויה של יחידת הסייבר המשטרה, בחשד שהעביר תכנים מיניים של בתו בתמורה לתמונות של קטינות אחרות מרחבי העולם. החומרים נמצאו בחיפוש בביתו, מעצרו הוארך בארבעה ימים

צילום: דוברות משטרה

תושב הדרום בן 37 נעצר בסוף השבוע בחשד שהפיץ תמונות עירום של בתו הקטינה, ושסחר בהן באתרי פדופיליה בתמורה לתכנים מיניים של קטינות אחרות. החומרים נמצאו בחיפוש בביתו, ומעצרו הוארך עד ליום חמישי הקרוב.

החשוד נעצר ביום שישי בתום חקירה סמויה של יחידת הסייבר במשטרת ישראל, שהחלה לפני מספר שבועות בשיתוף פעולה עם גורמי חקירה ברחבי העולם. החשד הצביע על כך שהחשוד איתר לכאורה פדופילים במדינות שונות, והציע להם לצפות בבתו בתמורה לקבלת תכנים מיניים של קטינים אחרים.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
מעצר החשוד הוארך עד יום חמישי/ראובן קסטרו

בסוף השבוע נעצר חשוד נוסף בפדופיליה, שהיה תחת פיקוח של יחידת צור בשירות בתי הסוהר העוקבת אחר פדופילים שכבר ריצו עונש מאסר. החשוד, בן 38, נעצר בגין החזקת חומרים אסורים במחשבו האישי בבית אמו בתל אביב. בית המשפט הורה בסוף השבוע על שחרורו בתנאים מגבילים.

בחודש שעבר נעצרו עשרה תושבי הצפון בחשד לעבירות פדופיליה ברשת, לאחר שהתכתבו עם סוכן משטרה שהתחזה לילדה בת 12. מחומר החקירה שנאסף עולה כי במהלך ההתכתבויות, החשודים שלחו הודעות ותמונות בעלות אופי מיני על מנת לפתות את הנערה להיפגש עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully