וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב רמאללה מואשם באונס תיירת אמריקנית במלון שבו עבד בי-ם

16.7.2017 / 15:17

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר, החשוד בן ה-34 השקה את המתלוננת במשקאות משכרים וניסה לנשקה גם אחרי שביקשה שיחדול ממעשיו. אחר כך לקח אותה לחדר צדדי ואנס אותה כשהייתה מעורפלת חושים. הפרקליטות ביקשה כי מעצרו יוארך עד תום ההליכים

הארכת מעצר. נועם מושקוביץ
הנאשם לא עזב את המתלוננת גם לאחר שביקשה/נועם מושקוביץ

תאאר דאר כילה, תושב רמאללה בן 34 נאשם באונס ובמעשים מגונים בתיירת מארצות הברית שלנה בבית המלון שבו עבד. פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור לפיו לפני כשבועיים שהתה המתלוננת בלובי בית המלון בעיר, וכאשר נותרה לבדה ניגש אליה הנאשם והשקה אותה במשקאות אלכוהליים. בשלב מסוים, אמרה המתלוננת לנאשם כי היא שיכורה ורוצה לעלות לחדר שבו היא לנה יחד עם חברות נוספות בקבוצה. הנאשם התעקש ללוות את המתלוננת חרף סירובה.

בכניסה לחדרה תפס אותה הנאשם, נצמד אל גופה ונישק אותה על פיה, המתלוננת נסוגה לאחור אך הנאשם המשיך לנשקה. המתלוננת ביקשה מהנאשם שיניח לה כמה פעמים, אך הנאשם לא עזב את המתלוננת וירד עמה במדרגות כשהיא בערפול חושים ואינה יכולה להתנגד למעשיו. דאר כילה הוביל את המתלוננת לחדר הסמוך לקבלה. מאוחר יותר הכניס הנאשם את המתלוננת לחדר הרחצה והסיר ממנה את בגדיה. שם ביצע בה הנאשם מעשה אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים, תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה המתלוננת. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של דאר כילה עד לתום ההליכים.

עוד וואלה! NEWS:
הטביעה בבאר שבע: "המצילים עשו את כל המאמצים להציל את יעקב"
המחבל שחוסל במעצרו - ביצע פיגועים כי משפחתו התנגדה לאירוסיו
ללא סיבה: שני בני דודים בארה"ב רצחו צעירים - והסתירו אותם בקבר אחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully