וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר הבית נפתח ונסגר למבקרים וגאנס הרימו את הפארק: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

16.7.2017 / 12:22

יומיים אחרי הפיגוע בהר הבית: במקום הוצבו מגנמוטרים ונרשמת במקום מתיחות, רה"מ נתניהו בטקס לציון 75 שנה לגירוש יהודי צרפת וגאנס אנד רוזס באחת ההופעות הטובות אי פעם

צילום: רוני כנפו, בני בן-סימון, יותם רונן, אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

יומיים אחרי הפיגוע הר הבית נפתח למבקרים ונסגר שוב כעבור דקות. במקום הוצבו מגנומטרים ומצלמות בניסיון להרתיע את המבקרים. פרשננו לענייני ערבים , אבי יששכרוף, וכתב וואלה!NEWS בירושלים משה שטיינמץ מדווחים מהכניסה המתוחה למסגד אל אקצא.

שאכיב שנאן, אביו של רס"מ כמיל שנאן שנהרג בפיגוע בהר הבית ביום שישי, סיפר בראיון ליעקב אילון על הודעת הטקסט האחרונה ששלח בנו לארוסתו בבוקר יום שישי, לפני שיצא למשמרת.

השר גלעד ארדן אמר בראיון למהדורת וואלה!NEWS כי נחצה קו אדום של שימוש בנשק חי ולכן אין ברירה אלא להפעיל מגנמוטר ואמצעי בידוק נוספים. לדבריו, הוא יעמוד על כך שהאמצעים יותקנו בכל השערים. ארדן הוסיף, כי לתפיסתו אין להשיב את גופות המחבלים שביצעו את הפיגוע למשפחותיהם והביע תקווה כי בג"צ לא יפסוק כנגד עמדה זו.

רה"מ בנימין החל את ביקורו באירופה. בטקס לציון 75 שנה לגירוש יהודי צרפת בפריז אמר כי "לאחרונה ראינו קולות קיצוניים שמחפשים להשמיד לא רק את מדינת היהודים אלא את היהודים וכל מי שמתנגד לדרכם". טל שלו, כתבתנו המדינית, הנלווית לפמלית ראש הממשלה דיווחה מפריז.

גאנס אנד רוז הרימו אתמול את פארק הירקון במה שמוגדרת "ההופעה של הקיץ הזה". ניר יהב, עורך וואלה!תרבות, שהיה בהופעה, סיכם.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully