וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 39 נפצעה בינוני כשקפצה על הבמה בהופעה של "גאנז אנד רוזס"

15.7.2017 / 23:23

האישה ניסתה לטפס על הבמה מצדה האחורי, נפלה ונחבלה בראשה. במשטרה ציינו כי האישה הייתה שיכורה, וצוות מד"א התקשה תחילה לטפל בה. לבסוף היא פונתה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב

גאנז אנד רוזס בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
אקסל רוז וסלאש, הערב/נמרוד סונדרס

אישה בת 39 נפלה היום (שבת) בהופעה של "גאנז אנד רוזס" בפארק גני יהושע בתל אביב ונפצעה באורח בינוני. מהמשטרה נמסר כי האישה ניסתה לטפס על הבמה מצדה האחורי ונפלה מגובה של שני מטרים. היא נחבלה בראשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר.

לפי הערכות מד"א, הצעירה הייתה בהתקף פסיכוטי והצוות התקשה לטפל בה. לפיכך, בלית ברירה נאלצו לתת לה תרופות הרגעה כדי להגיש לה את הטיפול הרפואי. במשטרה ציינו כי הצעירה הייתה שיכורה.

לקראת ההופעה נחסמו לתנועה שדרות רוקח שבתל אביב לתנועת כלי רכב ממערב למזרח. הנהגים הופנו לשדרות קק"ל. בנוסף לכך, נסגרו חניונים רוקח-המרכזי, הטניס והאתלטיקה. הציבור התבקש לחנות בחניוני קניון איילון והאוניברסיטה. עם סיום ההופעה נפתחו הרחובות לתנועה.

להופעה, האחרונה בחלק האירופי של סבב האיחוד של הלהקה, הגיעו כ-61 אלף בני אדם. הופעתה הקודמת של הלהקה בהרכב המקורי הייתה בשנת 1993, ובהרכב הלא מקורי הופיעה כאן לפני חמש שנים.

עוד בוואלה! NEWS:
גבאי הצטרף להפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה: "לפרק את הממשלה"
אחרי שנסגר בעקבות הפיגוע: הר הבית ייפתח מחר בהדרגה למתפללים
"משלמים מחיר בגלל הקיצוניים": אום אל-פחם ריקה ממבלים אחרי הפיגוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully