וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמכה בארגון גאה": כרזות הופצו נגד סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה

16.7.2017 / 10:52

חגית משה הפועלת מטעם סיעת "הבית היהודי" התלוננה במשטרה על שיחות איומים ועל כרזות שקריות שהופצו נגדה בבתי כנסת. בין היתר, נטען בהן שהעבירה תקציבים לקהילה הגאה ולרפורמים, והיא כונתה "עסקנית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העבירה תקציבים למען ארגונים 'מחללי שבת'". אחת הכרזות שהופצו על סגנית ראש העירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה, הפועלת מטעם סיעת "הבית היהודי", התלוננה השבוע במשטרה לאחר שלדבריה התקשרו אליה אנונימיים שאיימו עליה. משה סיפרה גם כי בשבועות האחרונים הופצו נגדה כרזות בקרב המגזר הדתי-לאומי, שבין היתר נתלו בבתי הכנסת בעיר, ובהן נטען שהעבירה תקציבים למען הקהילה הגאה בעיר ולמען ארגונים "מחללי שבת".

באחת מהן נכתב כי משה "שמתיימרת לייצג את הציבור הדתי בירושלים הצביעה בעד העברת כספים ל'בית הפתוח' שנה שניה ברציפות". "הבית הפתוח" הוא ארגון הפועל למען הקהילה הגאה בעיר. גם בכרזה אחרת נטען ש"העבירה תקציב לרפורמים ולקהילה הגאה". בכרזה נוספת, הודפסה תמונתה עם ראש העירייה ניר ברקת כשהוא שם עליה יד, ונכתב בה: "האם ברקת מחבק את הציונות הדתית או מחבק רק את העסקנית חגית משה?".


עוד בוואלה! NEWS:
תגובת ישראל לפיגוע בהר הבית הייתה ראויה - אך השעון פועל נגדה
ארגונים דתיים תומכים בהפללת צרכני זנות: "נוגד את המצפון היהודי"
ילד בן תשע טבע למוות בבריכה ציבורית בבאר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האם ניר ברקת מחבק את הציונות הדתית או רק את העסקנית חגית משה?". אחת הכרזות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם פשקווילים נתלו נגדה לאחרונה, ובאחד מהם נכתב ש"העבירה תקציבים לארגונים מחללי שבת ותקצבה מופעי שחץ ותועבה מהזן הנחות ביותר בפסטיבל הבזוי 'שאון חורף' - מופעים שאף רבים בציבור החילוני הביעו סלידה מהם, זאת בנוסף לשיתופי פעולה עם ארגונים נוצרים ועם הקרן לידידות". אירועי "שאון חורף" התקיימו בחודש פברואר, ובמסגרתם התקיימו מופעי תרבות, נגינה, מסיבות וסדנאות ברחבי העיר.

משה אמרה לוואלה כי "אותו גורם פועל פעם אחר פעם משיקולים פוליטיים כדי להכפיש את שמי. בכל פעם הוא עושה זאת תחת שם בדוי אחר, למשל 'צעירי הציונות הדתית' ו'אוהבי ירושלים'. הגשתי תלונה במשטרה כנגד מפיץ הפלייר השקרי". בנוגע להצבעה על העברת תקציב ל"בית הפתוח", מסרה כי "כלל לא הייתי בארץ בזמן הוועדה המדוברת, אבל כרגיל האמת אינה מעניינת את המכפיש הסדרתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully