וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן תשע טבע למוות בבריכה ציבורית בבאר שבע; שני המצילים נעצרו

15.7.2017 / 20:40

בני משפחתו של הילד, יעקב בן סימון, תושב העיר, טוענים כי לא ראו מצילים במתחם יציב שבו בילו. "הייתה רשלנות, איפה היה המציל?", אמרו. שני מצילים שנעצרו חשודים בגרימת מוות ברשלנות. המשטרה הורתה על סגירת הבריכה

צילום: בני בן סימון, עריכה: שמרית גולדשטיין

יעקב בן סימון, בן תשע, טבע היום (שבת) למוות בבריכה ציבורית במתחם בית יציב בבאר שבע. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה הורתה על סגירת הבריכה ולמקום הגיעו חוקרים לאיסוף ממצאים. שני מצילי הבריכה, תושבי העיר בני 38 ו-59 עוכבו לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ובסיומה הוחלט לעצור את השניים ולהביא אותם מחר לדיון להארכת מעצרם בבית המשפט.


בן סימון, תושב העיר, היה בבריכה עם בני משפחתו, שטוענים כי מדובר ברשלנות. "היו מצילים אבל אנחנו לא ראינו אותם", אמר אפרים שניידר, דודו של הילד שסיפר כי המשפחה עלתה לארץ לפני כעשור מפרו. הוא הוסיף כי המשפחה הגיעה לבריכה בשעות הבוקר ואחרי האוכל נכנס הילד לבריכה. "הילד יודע לשחות, איפה היה המציל? הייתה רשלנות", אמר. "המציל היה יכול להציל אותו. השבוע הוא היה אמור לחגוג יום הולדת עשר ותראו מה קרה".

עוד בוואלה! NEWS:
במאי סרט שצונזר באירופה: התנגדות לציונות היא צורה חדשה של אנטישמיות
אחרי הפיגוע: המשטרה תנסה לסכל את המתקפה הבאה כבר בדרך להר הבית
קולות ניסור ו"כלי פריצה שהופך לכלי רצח": המציאות של תושבי השרון

ילד בן 9 טבע למוות בבריכה ציבורית בבאר שבע, 15 ביולי 2017. בני בן סימון
בריכת בית יציב בבאר שבע, היום/בני בן סימון

"כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה ילד כבן תשע שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שאנשים במקום משו אותו מהמים", סיפר פרמדיק מד"א טוהר בלומנטל. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי, ולאחר מאמצי החייאה נאצלנו לקבוע את מותו".

מנהל מתחם בית יציב יוסי רון טען כי היו במקום שני מצילים. "שניהם נכחו בזמן האירוע, והכול מתועד במצלמות. הם נמצאים בחקירה, שם ישאלו אותם את כל מה שצריך ויגיעו למסקנות. צר לי מאוד על הילד ועל המשפחה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ילד בן 9 טבע למוות בבריכה ציבורית בבאר שבע, 15 ביולי 2017. בני בן סימון
הבריכה בבאר שבע, היום/בני בן סימון

אתמול ילד בן ארבע נפגע באורח בינוני לאחר שטבע בבריכה ביתית באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי שבעיר.

ביום שלישי פעוטה בת שלוש טבעה ונפגעה באורח קשה בבריכה בקאנטרי קלאב הרצליה. היא נמשתה מהמים וצוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ראשוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב.

(עדכון ראשון: 16:23)

ילד בן 9 טבע למוות בבריכה ציבורית בבאר שבע, 15 ביולי 2017. בני בן סימון
הבריכה בבאר שבע, היום/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully