וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הפריימריז בעבודה: אבי גבאי ייפגש היום עם עמיר פרץ

יו"ר המפלגה הטרי יערוך פגישה עם חבר הכנסת לראשונה מאז שהוכרעו הבחירות לראשות המפלגה בסיבוב השני. גבאי ניצח את פרץ בהפרש של כ-4%. "גם אם לא ניצחנו במפלגה - המשימה העיקרית עדיין לפנינו", אמר פרץ בכנס הוקרה לתומכיו

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי ייפגש היום בצהריים (שישי) עם ח"כ עמיר פרץ לראשונה מאז הבחירות לראשות המפלגה. בסיבוב השני בפריימריז שנערך ביום שני ניצח גבאי את פרץ בהפרש של כ-4%.

מוקדם יותר אתמול ערך פרץ כנס הוקרה לתומכיו בקמפיין לראשות מפלגת העבודה. בנאום שנשא אמר כי המשימה העיקרית שעומדת בפני מפלגת העבודה היא החלפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "גם אם לא ניצחנו במפלגה - המשימה העיקרית עדיין לפנינו".

בכנס שנערך בבית סוקולוב בתל אביב נשא דברים גם ראש האופוזיציה יצחק הרצוג, שהודח בסיבוב הראשון ותמך בפרץ בסיבוב השני. הוא קרא לחברי מפלגת העבודה" "לצופף שורות" ולתת גיבוי ליו"ר המפלגה הנבחר. הרצוג הוסיף כי בעקבות חקירות ראש הממשלה, "אין לו סמכות ציבורית לקבל החלטות", ואמר כי "המחנה שלנו יכול להבטיח את התקווה שעליה דיברנו".

לקריאה נוספת:
גבאי שוחח עם אבו מאזן: "לבנות אמון הדדי בצעדים קטנים"
הרצוג נענה לבקשת גבאי: "אמשיך לשמש כיו"ר האופוזיציה"
"גבאי מבין את בעיותינו": כך הוכרע הקרב על הקיבוצים בפריימריז

אבי גבאי באירוע חילופי יו"ר במפלגת העבודה 12 ביולי 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
גבאי, שלשום/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

שלשום ערכה המפלגה אירוע חילופי יושבי ראש. באירוע אמר הרצוג כי הוא נענה לבקשתו של היו"ר הנבחר להמשיך ולשמש כיו"ר האופוזיציה. "אני מודה לגבאי על קריאתו, עם פרסום התוצאות, שאמשיך לכהן כראש האופוזיציה", אמר הרצוג, "ולאור המצב הנדיר שנוצר, שבו אתה ראש המפלגה ואני ראש האופוזיציה, אני נענה לבקשה".

מאז היבחרו עורך גבאי שורת פגישות וטלפונים עם פוליטיקאים ואישים. שלשום הוא שוחח עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. אבו מאזן בירך אותו על בחירתו לראשות המפלגה. גבאי הודה ליו"ר הרשות, וקרא לו ולנתניהו להיפגש פנים אל פנים ולדון בעניינים השוטפים בין הצדדים.

כמו כן, גבאי קרא "לבנות אמון הדדי בצעדים קטנים תחילה, כמו הוצאת ספרי לימוד המכילים תכנים מסיתים ממערכת החינוך הפלסטינית - מחסום שמפריע לחיי השגרה עם הפלסטיניים ולהתקדם עם הזמן לסוגיות הליבה". לדבריו, "שלום לא נעשה בפגישות בינלאומיות או בוועידות אזוריות, הוא מתחיל ביצירת אמון וקרבה בין אישית בין הצדדים".

(עדכון ראשון: 22:00)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עמיר פרץ בפתח ביתו  בשדרות הבוקר לאחר התבוסה בפריימריז 11 ביולי 2017. לירון מולדובן, לירון מולדובן
פרץ ליד ביתו/לירון מולדובן , לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully